liveupdate Norton

• Onderwerp starter Onderwerp starter Maggi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Maggi

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2004
Ik heb Norton Antivirus 2003 6.0.2 en krijg na live-update de melding "De update is niet voltooid." Er zijn er altijd 2 die overblijven Norton Internet Security URL update (Nederlands) en Norton Internet Security programma updates 2003 versie 6.0.4.

Vond wel ergens een uitleg om via verborgen bestanden te zoeken naar "product.catalog.liveupdate"maar dat heb ik niet.

Ik heb al gemaild naar Norton enige weken geleden maar nooit iets gehoord. Ik kom er nu niet eens binnen?

Ik begrijp ook dat 6.0.2 moet worden 6.0.4 maar ook daartoe zie ik geen kans.

Wie helpt?

Doe hier klik hier eens de automatische scan. Misschien kun je hier een antwoord vinden.
Het zou ook aan een verouderde versie van je liveupdate kunnen liggen.

Heb ik gedaan Antivirus present:yes
Programstatus: good en bij internet Security staat ook dat de programmastatus good is.
Ik leid nergens uit af dat er iets niet goed zou zijn.
Is het dan zo dat datgene wat-ie niet update voor een nieuwere versie zou zijn?

Overigens bedankt voor je snelle reaktie.

Hmm zo goed ben ik nou ook weer niet met Norton :(
Had gehoopt dat je wat aan mijn link had.
Misschien dat iemand anders nog iets weet.

Succes.

Tot nog toe hebben mijn man en ik het twee keer gehad.
De snelste manier is doodgewoon opnieuw installeren.
Als je terdege schoonmaakt na uninstall heeft het nog wel meer voordelen ;)

Ik heb een betaal abonnement. Was geinstalleerd op mijn PC en heb dat verlengd na proefab. Als ik uninstall en weer installeer heb ik dan geen problemen? Accepteert-ie dan gewoon weer mijn gegevens zoals ze nu zijn?
:confused:
Ik ben niet zo'n held hoor.

Hier heb ik iets aan. Heb de site onder mijn favorieten geplaats. Ik heb een abonnement tot april 2005. Als je dan een upgrade koopt krijg je een jaarabonnement erbij. Niet zo handig dus op dit moment want ik heb net een abonnement per april 2004. Toch raar dat je dan gevraagd wordt te verlengen i.p.v. met aanbod te komen? Ik ging er gewoon van uit dat als je een abonnement hebt je altijd bij bent. Niet dus. Elk jaar zit je aan een nieuwe versie vast. Is dat wat? Maar ja Al doende leert men, zelfs ik. Ik denk dat mijn probleem nu wel is achterhaald c.q. opgelost.

Bedankt allemaal voor jullie inzet.:thumb:

ik koop of krijg elk jaar een nieuwe Norton.
Zo lust ik er nog wel eentje Gezina:p
Ik krijg ze ook altijd:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan