Liyama Prolite E535S

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dani538

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2007
Hallo mensen,

Ik heb een probleem. Ik heb hier een PC staan met het beeldscherm Liyama Prolite E535S. Aangezien mijn buurvrouw deze pc wilde kopen heb ik hem vanmiddag opnieuw geinstalleerd en dergelijke. Nu wilde ik hem vanavond bij haar zetten, krijgt hij geen verbinding met het scherm. Het scherm blijft maar knipperen en tussen allerlei kleuren switchen. Alles zit precies hetzelfde 100 keer gecheckt. Alles is goed aangesloten voordat de pc aangesloten werd en dergelijke.
Weet iemand een oplossing?
Dat zou erg fijn zijn.

MvG
Daan Hendriks

zijn alle drivers geinstalleerd?
zitten de kabels goed vast en goed geinstalleerd aan de hardware?
heb je de monitor al op een andere pc geprobeerd om te kijken of hij nog werkt. (kan zomaar opeens de geest geven)?
zit de videokaart er goed in of zit hij onboard?

mocht het hierna nog niet werken horen we het wel. :thumb:

waarom ik dit vraag heb zelf ook al zoiets mee gemaakt en toen zat de kabel niet goed aangesloten. toen gaf hij ook allemaal kleuren.

Laatst bewerkt:
zijn alle drivers geinstalleerd?
zitten de kabels goed vast en goed geinstalleerd aan de hardware?
heb je de monitor al op een andere pc geprobeerd om te kijken of hij nog werkt. (kan zomaar opeens de geest geven)?
zit de videokaart er goed in of zit hij onboard?

mocht het hierna nog niet werken horen we het wel. :thumb:

waarom ik dit vraag heb zelf ook al zoiets mee gemaakt en toen zat de kabel niet goed aangesloten. toen gaf hij ook allemaal kleuren.

Hey, Drivers zijn goed, want voor de verhuizing deed hij het nog bij mij thuis. De kabels zitten goed en zijn goed geinstalleerd. Videokaart zit prima. De kleuren heb ik eerder ook weleens gehad, maar dat stopte gewoon en daarna deed hij het weer.
Groeten.

de monitor ook getest op een andere pc?
input goed ingesteld op de monitor?
wat voor aansluiting heb je vga,dvi?
videokaart gecontroleerd kan los getrilt zijn?

2x controleren is beter dan 1x zeg ik altijd.
succes

Ik ga vanavond kijken, Kan er nu ook niet bij. Want hij staat nog bij de buurvrouw.

Ik laat het weten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan