loadgame gta

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
84
ik heb gta gedownload kan hem afspelen alles doet het goed maar kan als ik hem gesaved heb niet meer loaden.
bij anderen heb ik gelezen dat ik een patch 1.1 moet downlaoden maar waar dan en wat moet ik er presies me doen
ik heb al een patch 1.1 gedownload maar als ik daarmee hem wil updaten zegt hij
unknown version
en breekt hij de update af.
wat meot ik doen help
 
je hebt DE ILLEGALE VERSIE, ik heb gta 3 ook, had het zelfde probleem, en ik heb ut nu opgelost.
 
Die update werkt op geen enkele downloadversie, jammer maar wel zo goed:thumb:
 
Ik heb ook een niet-legale GTA3, maar heb em wel kunnen updaten naar 1.1. Ik weet alleen niet meer hoe ik dat zo heb gekregen. Ik meende dat er een speciale 1.1-Update was voor de illegale GTA3. Die zou zijn gemaakt/gehacked door iemand.
 
loadgame gta 3

jah het is ook niet echt een download versie het is een kopie van het orginele spel maar kunnen jullie misschien achterhalen hoe jullie hebben geupdate en als jullie het wete vertellen waar ik dat programmatje moet hale
 
Helaas....

Het gaat hier om een illegale versie, en programma,s om jou probleem op te lossen worden hier helaas niet gepost (zie de huisregels)....
 
ik heb waarschijnlijk de oplossing voor jouw probleem, stuur me even een prive bericht, dan kan ik jouw problem oplossen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan