Local host / 127.0.0.1

Status
Niet open voor verdere reacties.

applefaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 okt 2008
Hallo

Ik heb een website op XAMPP
die kan ik op mijn pc openen met " localhost of 127.0.0.1" in te voeren in me browser "
En hoe maak ik hier bij een .tk domein van ??

In je router bij je NAT-settings de poort 80 doorsturen naar jou computer, ook LAN naar WAN (of andersom, weet ik niet precies meer) inschakelen. Dan is als het goed is je website te zien via de ip adres (in je browser invoeren). Nu, als het goed is kan je bij dot.tk ergens instellen waar het heen moet wijzen. Dus dan stuur je het naar je IP adres, en voila, klaar.

Dit is uiteraard de simpele, makkelijke versie. Vergeet ook niet dat je PC dan dus 24/7 aan moet staan, anders is de website offline.

Ik raad je aan een gratis host te vinden (er zijn er genoeg, check de hosting subfora), en daar je site op te zetten.

Vergeet niet dat de meeste providers je geen vast IP adres geven. De kans bestaat dus dat je adres na een tijdje ophoudt met werken.

Heb al 3 jaar zelfde IP zal even tips van vegras opvolgen :D:thumb:

In je router bij je NAT-settings de poort 80 doorsturen naar jou computer, ook LAN naar WAN (of andersom, weet ik niet precies meer) inschakelen. Dan is als het goed is je website te zien via de ip adres (in je browser invoeren). Nu, als het goed is kan je bij dot.tk ergens instellen waar het heen moet wijzen. Dus dan stuur je het naar je IP adres, en voila, klaar.

Dit is uiteraard de simpele, makkelijke versie. Vergeet ook niet dat je PC dan dus 24/7 aan moet staan, anders is de website offline.

Ik raad je aan een gratis host te vinden (er zijn er genoeg, check de hosting subfora), en daar je site op te zetten.

Kan de NAT settings niet vinden

[smallIMG]http://www.imgdumper.nl/uploads2/4b991dc00ae14/4b991dbff2922-Untitled.png[/smallIMG]

als ik naar mijn ip ga krijg ik de settings voor mijn modem ;P

ah, dat komt dan omdat deze op poort 80 runt. Je moet dus je poort 80 naar je localhost sturen, zodat ie zegmaar je router/modem 'overschrijft'. Je kan je r/m altijd nog accessen door 192.168.1.254 te gebruiken (mocht dit je standaardgateway zijn, check ipconfig in cmd).

Nu weet ik er zelf ook niet alles vanaf, en helemaal niet van deze router/modem, maar kijk eens op http://portforward.com/ - daar staat ie vast en zeker tussen.

Allen vind ik mijn NAT settings niet in me router :(:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan