localhost:9090 SABnbzd gebruikersnaam en ww kwijt

Status
Niet open voor verdere reacties.

dolliteon

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Ik download via nieuwsgroepen met SABnzbd, dat zich open in ieplorer. Echter heb ik een keer een wachtwoord en gebruikersnaam ingesteld. Geen idee waarom, ik ben niet verbonden met een andere computer, ook niet extern. Maar ik heb het ooit een keer ingesteld. Een aantal maanden niet gebruikt en nu weet ik het echt niet meer!

Wie weet hoe ik; of de vraag voor gebruikersnaam en ww kan uitschakelen, of, de boel kan recoveren?

groetjes Marina

Welk besturingssysteem? Als het goed is is er een bestandje genaamd sab.ini of sabnzbd.ini Hierin vind je de instellingen.

in windows is het meestal:

users/<jouw user>/appdata/local/sabnzbd

Dank je wel voor de reactie, ik heb het geprobeerd, maar ik zie niets in de .ini file dat enigzins lijkt op de gebruikersnaam en wachtwoord voor die poort..... is er misschien nog een andere optie?

Uit de FAQ pagina van SABnzbd:

SABnzbd is asking for a password and I didn't set one/forgotten the password, what do I do?

Shut down SABnzbd, find the file sabnzbd.ini and open it with an editor. Look for:

username = user
password = pass

and change the lines to:

username = ""
password = ""

Save the .ini and restart SABnzbd.

Bron:

http://wiki.sabnzbd.org/faq#toc21

ook dat zag ik even niet staan, maar ik weet de oplossing ;)

schijnbaar is de login, tevens de login van mijn nieuwsgroepaccount. Echter omdat ik vorige keer geen mogelijk had om te betalen, heb ik heel snel een nieuw free account aangemaakt met een ander email adres, dat was ik vergeten........ Die inloggegevens gebruikt, en hoppa, ik kon er weer in. Meteen aangepast natuurlijk, en weer gezet naar de eerdere instelling. Dank je wel voor de hulp

hop hop slot erop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan