Locatie afbeeldingen opslaan is niet juist

Status
Niet open voor verdere reacties.

gammajoos2

Gebruiker
Lid geworden
19 nov 2010
Ik heb de map mijn afbeeldingen verplaatst naar de D-schijf. Wanneer ik nu een afbeelding wil opslaan (rechtsklik afbeelding opslaan als) krijg ik het schermpje te zien van mijn afbeeldingen in de bibliotheek. Hoe kan ik dat veranderen.

Om het kort te houden, HIER staat een hele mooie uitleg hoe je dit kunt doen. Gewoon even rustig door lezen, er word ongeveer halverwege de pagina gesproken over Windows Vista en 7.

grtjs jjw

Hallo, bedankt voor de snelle reactie, maar mijn probleem is dat ik het openingsmenu wil veranderen. Zoals beschreven wordt in dit artikel heb ik de map mijn afbeeldingen verplaatst.
Wanneer ik nu een afbeelding wil opslaan krijg ik in eerste instantie de mogelijkheid dit te doen in de map mijn afbeeldingen in de bibliotheek, maar ik wil in eerste instantie de mogelijkheid krijgen dit te doen in de map mijn afbeeldingen op de D-schijf.

Zover ik het lees, verander je dat hier ook mee, je verteld tegen windows wat de standaard map word en daarmee dus ook de opslag map.

grtjs jjw

Hoi,

Hier de uitleg met plaatjes over bibliotheken in Win7. Een Bib kan meerdere opslaglocaties bevatten. Heb zelf ook alles verplaatst en heb net ff uitgeprobeerd door een foto, van internet geplukt, op te slaan en ja dan kom je in de Bib maar het bestand wordt toch opgeslagen naar de doellocatie waarnaar de Bib verwijst, klik maar eens op de eigenschappen van een foto die in de Bib staat. Daar staat de locatie vermeld waar het bestand écht staat.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan