locatie incredimail bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Besturingssysteem
Windows 10/11
Ik heb bij iemand een ghost image gemaakt van zijn oude systeem en windows opnieuw geinstalleerd.

Nu moet ik de oude emails zien trug te zetten maar kan deze niet vinden. Die stonden in Incredimail, dus de outlook express .dbx en .wab bestanden bevatten geen gegevens.

Weet iemand toevallig waar incredimail dit opslaat?
Op de nieuwe pc staat nl geen incredimail meer

Bij mij staan ze hier >
C:\Documents and Settings\Accountnaam\Local Settings\Application Data\IM

Ga ik daar even zoeken morgen :)
alvast bedankt

En als je die bestanden hebt gevonden is deze tip misschien ook nog nuttig als je die berichten wilt invoeren in Outlook (+OE): Incrediconvert: "Gelukkig kunt u uw heil zoeken bij een gratis programmaatje, Incrediconvert geheten. Daarmee bent u in staat om uw mail te bewaren in het formaat .eml, waaronder de mappen inbox en verzonden items. Incrediconvert werkt simpel. Start het programma, klik op de Export-knop, geef de map aan waarin u de bestanden wilt opslaan en klik op OK. Een venster meldt dat uw berichten succesvol zijn opgeslagen. Selecteer vervolgens de eml-bestanden, zorg dat u Outlook heeft geopend en sleep de berichten naar de gewenste map. De berichten worden daarna geïmporteerd." Klik -> Berichten uit Incredimail binnenhalen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan