locatie mijn documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Berichten
438
Ik zet mijn documenten op een andere partitie dan op de c. Is het mogelijk in windows in te stellen dat alles waar het icoontje "mijn documenten" staat (wanneer je in een programma kietst voor opslaan als, etc) deze te laten verwijzen naar en andere locatie?

Alvast bedankt, emc
 
documenten

emc

als je iets opslaat op de harde schijf dan kan je kiezen waar je dat doet! ga daar dan naartoe en sla het daar op waar je wilt.
je kan ook bij msoffice producten bij de opties (die staan onder extra) aangeven waar je wilt opslaan, ga daarin naar de map waar je wilt en bevestig dat, dan gaat die altijd naar die locatie toe.

succes


jean


jean.leenders@pandora.be
 
Jean,
bovenstaande begrijp ik, maar is niet wat ik bedoel. In het startmenu staat bijvoorbeeld het icoontje mijn documenten, wanneer je daarop klikt kom je bij c/document and settings/, etc. Ik zou willen dat dit icoontje, net als alle andere "mijn documenten"icoontjes, verwijst naar d:/....

Groeten, emc
 
Maak eerst op een andere partitie een map met de naam "Mijn documenten".

Startmenu, rechtsklik op "Mijn documenten" en kiezen voor "Map verplaatsen" of zoiets. Nieuwe locatie opgeven. (Die map die je net gemaakt hebt) en klaar is Emc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan