Locatie online winkel op google mijn bedrijf

• Onderwerp starter Onderwerp starter kalm
  • Startdatum Startdatum

kalm

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2004
Beste Helpmij een online winkel plaatsen op google mijn bedrijf. Hoe doe je dat met de locatie? Want je heb geen fysieke adres. .... Wat doe je dan als locatie?

Hoe doe je dat met de locatie?
Als je een locatie in moet vullen kan je het adres waar jouw bedrijf is ingeschreven als locatie opgeven, maar dat zal waarschijnlijk jouw privé adres zijn gok ik. Alternatief is het nemen van een postbus als zakelijke adres.

Ok bedankt voor de informatie, ik ga dat proberen.

... maar dat zal waarschijnlijk jouw privé adres zijn gok ik. Alternatief is het nemen van een postbus als zakelijke adres.
Bij registratie als (zakelijk) bedrijf bij de KvK wordt een postbusadres niet als enige adres geaccepteerd. Voor bedrijven is een fysiek adres vereist, voor iedereen op te vragen :)

Edit: Heb je gegoogeld op: Fulfillment

bij de KvK wordt een postbusadres niet als enige adres geaccepteerd
Dat klopt, maar het gaat in dit geval om het vermelden van een adres op Google.

Ik heb mijn KvK adres ingevuld en ze hebben het geaccepteerd. Toppie bedankt allemaal

Een fake adres valt af vanwege Identiteitsdiefstal/fraude; Bestuurlijke boetes door de gemeente; Terugvordering van uitkering(en); Contract breuk/verplichtingen.

Een postbus kan je op Google Mijn Bedrijf vermelden zoals @Gouwepeer aangaf. De prijs is pittig voor een (kleine) particuliere webshop. Als je ook werkt met pakket retouren dan kan je daarvoor een antwoordnummer nemen. Kleine pakjes kunnen in de postbus zolang het past, anders gaat het naar een afhaalpunt.

Terug
Bovenaan Onderaan