Locaties in OE 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

fun_surfer

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2001
Hallo allemaal, waar kan ik de verwijzing vinden die laat zien naar welk adresboek OE moet zoeken? Hij staat standaard op 'C' maar dit zou ik graag op 'D' willen hebben.
Zo ook de plaats waar OE de ontvangen attachments opslaat, is deze locatie ook te wijzigen naar 'D'? Ik heb nu wel de *.pst-bestanden op 'D' staan zodat ik mijn e-mails niet kwijt ben als ik een crash heb gehad (dit gebeurt nogal eens door mijn eigen stommiteit!)...

Als je nu bij adressen > bestand je adresboek expoteert naar d:\ ?

Beste Bennie, bedankt voor de vlotte reactie! De tip met het adresboek werkt, maar de tip van de bestandslocatie werkt nioet, ik bedoel de attachments van de ontvangen e-mails! Dus niet diegene die ik eventueel ga meesturen.

TNX so far!

Ja? Maar daar heb ik het toch ook over?

Groetjes,
Bennie

Ik druk me verkeerd uit, heb ik nu door. Die bijlagen worden gedownload tezamen met de e-mail. Die bijlagen komen ergens op je c-schijf terecht en dan heb je er nog niets mee gedaan. Wat is de locatie waar OE ze wegzet bij het downloaden? Jij bedoeld de locatie van bijlagen waar ze opgeslagen worden als je ze zelf bewerkt, denk ik?!

TNX

Oeps...:o Je hebt gelijk.

De bijlagen van Outlook Express zitten in de mail zélf. Ze worden niet apart opgeslagen als je ze krijgt. Alleen met Bestand\bijlagen opslaan... kan je ze "opslaan" in een map naar jouw keuze.

De locatie van de e-mailverichten kan je wel veranderen, en daarmee dus ook de bijlagen:
http://www.onecomputerguy.com/app_info/outlook_express_6.htm#change_location

Groetjes,
Bennie

OK Bennie, bedankt! Ik dacht dat ze apart opgeslagen werden in een 'temp'-map of zo, maar dat is dan mooi! Ik laat inderdaad mijn mail al op een andere locatie ('D')bezorgen, in de vraag zei ik dat ik de pst-bestanden had verzet maar ik bedoelde de dbx-bestanden. Ik heb hiervoor met MSO gewerkt dus vandaar.

TNX! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan