Lochitech toetsen bord wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Muis en toetsenbord combi MK 700 en M750 worden niet herkend nadat ik de originele setup heb verwijderd. In configuratiescherm staan ze gewoon als herkende apparaten maar ze doen allebei niets. Ik heb dit gedaan omdat mijn toetsenbord tijdens start up niet wordt herkend maar later wel weer werkt. Tijdens start-up kan ik dus niet in bios komen of F8 gebruiken en andere zaken waar je het toetsenbord voor nodig heb lukken dus ook niet. De originele setup herkent ze wel maar toetsen bord eerst wel maar later weer niet > Heel vervelend. Gelukkig no wat ouwe liggen ,maar niet voor continu gebruik. Waardoor wordt het bord niet herkend ???

Windows? Welke?

In de bios staat de legacy USB op enabled?

Het zijn 2 dingen, bij booten en in windows.

Het hele kleine knopje aan de onderzijde van het toetsenbord al geprobeerd? Verder de draadloze ontvanger al een keer gereset?

Als toetsen bord niet werkt kom je nergens in. Ga nu met ander bord even checken. Voor het eerst krijg ik dit zonder dat er iets is veranderd.

Om het draadloze te resetten hoeft het toetsenbord niet te werken, vandaar dat kleine resetknopje onder het toetsenbord. Zolang de batterijen die erin zitten maar goed zijn.

bij de reset werkt het toetsenbord niet, als win 8.1 is gestart wel zonder logitech set-up werken muis en toetsenbord niet. USB legacy staat op enabled. Toetsen bord en muis hebben alleen aan/uit MK 700 en M705. Hebben beiden unifying maar met of zonder zelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan