ik heb contact opgenomen met de Lg helpdesk, en dit kwam daaruit.
zou iemand mij nu verder kunnen helpen want ik snap het niet helemaal meer:
-----------Reply to Customer Enquiry------------
Beste
U kan het altijd controleren via uw provider. Als uw toestel gewoon een prepaid kaart heeft en nooit een abonnement heeft gehad via Tele2 of dergelijke is deze niet gelocked en kan hij gewoon alles sim-kaarten lezen. Als deze wel gelocked is kan u deze laten unlocken via ons servicecenter met het telefoonnummer 0900/3962349.
Vriendelijke groeten
LGE Benelux
-----------Customer Details-----------------------
Name : Quaz
Street :
City :
State :
Post Code :
Tel :
Country : Netherlands
E-mail :
marcel_555_@msn.com
-----------Original Customer Inquiry------------
Received Date : 23/12/2009 10:42 32
The type of inquiry : How to obtain Repair Service?
Product/Model No. : GSM/ku990
[GCE091222016079]
Beste,
dit is weer een bericht op een mailtje wat ik heb gehad.
hier het antwoord, en onderaan staat het mailtje wat ik gehad had:
Ik weet niet of het toestel gelocked is, want ik weet niet hoe ik dat kan zien.
de simkaart werkt wel in andere toestellen, maar geen enkele simkaart werkt in mijn toestel.
Als het toestel wel gelocked is, hoe kan ik dat dan oplossen?
alvast bedankt,
Quaz-
hier het mailtje dat ik gehad had:
-----------Reply to Customer Enquiry------------
Beste
Bedankt voor de testen. Aangezien het niet aan de sim-kaart en u zeker bent dat dit geen gelocked toestel is kan u hiervoor altijd eens ons repaircenter contacteren op het telefoonnummer 0900/3962349.
Zij kunnen uw toestel repararen.
Vriendelijke groeten
LGE Benelux
-----------Customer Details-----------------------
Name : Quaz
Street :
City :
State :
Post Code :
Tel :
Country : Netherlands
E-mail :
marcel_555_@msn.com
-----------Original Customer Inquiry------------
Received Date : 22/12/2009 18:42 16
The type of inquiry : How to obtain Repair Service?
Product/Model No. : GSM/Ku990
[GCE091220013923]
beste helper,
ik heb mijn Sim-kaart geplaatst in een ander toestel, en daar doet hij het wel gewoon.
het ligt dus aan mijn Lg viewty.
Kunt U mij verder helpen?
alvast bedankt,
Quaz
dit is een antwoord op een mailtje wat ik gehad heb, maar ik kon niet via mail antwoorden, dus heb ik besloten om het zo te doen.
hier de informatie van het mailtje wat ik gehad had:
-----------Reply to Customer Enquiry------------
Beste
Is uw toestel toevallig gelocked? Heeft u uw sim-kaart al eens geprobeerd op een ander toestel? Doet u deze testen eens zodat wij onze conclusies eruit kunnen trekken.
Vriendelijke groeten
LGE Benelux
-----------Customer Details-----------------------
Name : Quaz
Street :
City : emmeloord
State : flevoland
Post Code :
Tel :
Country : Netherlands
E-mail :
marcel_555_@msn.com
-----------Original Customer Inquiry------------
Received Date : 20/12/2009 19:53 12
The type of inquiry : How to obtain Repair Service?
Product/Model No. : /ku990
als ik mijn lg viewty opstart, komt er de melding dat ik een geldige USIM moet plaatsen.
terwijl er gewoon mijn standaart vodafone kaartje inzit.
hoe kan ik dit oplossen?
bijv, doormiddel van fabrieksinstellingen ofzo..
alvast bedankt