log 7-3-05 internet doet raar

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tinky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Pieter Arntz
Je kunt de twee regels die ik postte laten fixen door HijackThis en zien of dat helpt.
Ik heb het log al op ASO gezet. Dat zal dus straks wel bekeken worden.

Guus.

Hallo :)
Ik heb inmiddels bia de mail aan geraden gekregen om Fire Fox te gebruiken. Heb die gedownload en ben daarmee de site opgegaan en na nog wat strubbels is het me dan toch gelukt om te reageren op het postje wat je geplaatst hebt. Dus het lukt nu:D
Allen reuze bedankt voor de hulp vandaag:thumb:
Nu maar eens kijken wat het log voor bijzonders verborgen houdt waardoor het zo krakkemikkerig gaat.:rolleyes:
Gr,
Tinky
Ik zal m wel op opgelost zetten.:thumb:

Geplaatst door Tinky
na nog wat strubbels is het me dan toch gelukt om te reageren op het postje wat je geplaatst hebt.
Ík heb het gelezen en een reactie geplaatst.
Ik zie morgen de resultaten wel.

Guus.

zo raar. Vanuit de email opent deze pagina gelijk en kom meteen op de goede plek uit.:thumb:
Bij andere sites waar ik een wachtwoord nodig heb ondervindt ik echt moilijkheden om erop te komen. Ook bij de LOI kan ik me niet aanmelden op de studenten deel.
Wat zou dat toch kunnen zijn?
(zou het wel aan mijn instellingen liggen?):eek:

Gebruik je soms Firefox wanneer je wilt inloggen op LOI?
Dit soort siets accepteren ons geliefde Vuurvosje nog niet, helaas.

Fonz

Laatst bewerkt:
ja met fire vox en met explorer. probeer het met beiden, maar krijg geen sjoege. heb al naar ze gemaild, ben benieuwd of ik een reactie krijg.

ben inmiddels een beetje aan het rond neuzen inde opties van FF.
:8-0:

Af en toe begrijp ik ook niks van dat soort dingen.
Wanneer ik vanuit MSN Messenger naar Hotmail ga wordt mijn wachtwoord wél onthouden, maar wanneer ik rechtstreeks naat Hotmail ga en daar aangeef dat het wachtwoord onthouden moet worden, gebeurt dat weer niet.:confused:
Maar ik ben al lang opgehouden me daar het hoofd over te breken.:)
Ik ben nogal praktisch ingesteld en ga dus gewoon nooit meer rechtstreeks naar Hotmail - probleem opgelost.:D

Guus.

Taartje in de oven:D Zal wel smaken straks na zo'n dag.:) Je begint er zelf over, maar Hotmail oftewel msn is bij mij ook een ramp. Ik kan wel email bekijken,maar doorsturen of erop reageren ho maar. Krijg dan de melding dat ik me aan moet melden. er verschijnt een wit scherm en dat blijft zo.:p om nooit meer te veranderen. dus dan gooi ik die pag dicht en dat is dan weer einde actie voor de email in msn. Wie me daar stuurt krijgt dan gewoon geen antwoord(via msn mail), want dat lukt gewoonweg niet.
Maar ik blijf het raar vinden dat ik wel op de site gewoon ingelogd wordt vanuit mijn outlook, maar met andere sites lukt dat niet. enookniet op een ander manier.:confused:

het is me inmiddels wel gelukt om bitdefender te laten draaien online scan. voor de zekerheid. stel toch dat er een virus ergens zit. denk het niet, maar je weet maar nooit.:rolleyes:

Geplaatst door Tinky
....en ik ben ook nog niet op ASO ingelogd geraakt lang genoeg om een topic te plaatsen. heb ze al een email gestuurd en heb hetzelfde advies als van Guus gekregen, maar nog steeds wil het niet lukken.....

Tinky,

Gebruik je Internet Explorer? Ik zag in je log dat je nog steeds moeite hebt om de site te bereiken.

Je kunt ook Firefox installeren. De kans is vele malen groter dat het daarmee wel lukt. Om 'm te downloaden kun je op het Firefoxplaatje in m'n handtekening klikken.:)

met fire fox gaat het ietjes beter, maar die knikkert me er toch ook nog steeds uit.:(
heb in explorer al rond gesnuffeld wat het zou kunnen zijn. Ben bij restrictiesystemen terecht gekomen bij (internetopties-inhoud-internetrestricties-algemeen0 het bovenste vakje aangevinkt. en bij restrictiesystemen staat RSACi in het witte veldje. geen idee wat dat is, maar ik durf het niet weg te halen.:rolleyes:
zo kom je nog eens ergens. Maar het mag niet baten want nog steeds blijf ik niet ingelogd. grrrrr:confused: Wat een zoekplaatje. en nog steeds denk ik dat het gewoon iets heel onbenulligs is, dat je later zegt ooooh was het dat.:D

Geplaatst door Tinky
.....
Ik heb inmiddels bia de mail aan geraden gekregen om Fire Fox te gebruiken. Heb die gedownload en ben daarmee de site opgegaan.....

Je had 'm dus al. Stom van me, niet goed gelezen.:confused:

In mijn wanhoop heb ik systeem herstel gedaan en so far so good. en updates opnieuw geinstalleerd. ;)
ben benieuwd wat voor geks ik nog tegen kom.
heb wel een [aar rare meldingen gekregen, maar daar kijk ik morgen wel naar.:D ben nu moe:confused:

heb nu de internet verbinding weer. ik moest hiervoor wel eerst opnieuw de pc opstarten.
Krijg nl de melding
HTTP 504 fout
Avast! Web proxy

geen idee wat dat betekent. :(

Als ik nu weer internet verlaat en opnieuw explorer start dan krijg ik deze melding.
Zelfs Google wordt dan niet geladen.

Wat zou dat kunnen betekenen:eek: ?

je bent een kanjer.
Het heeft echt gisteren de hele dag geduurd om erachter te komen wat er nu precies aan de hand was, maar ik denk dat je de spijker op zijn kop hebt geslagen:thumb:

Hoe nu verder?

Ik heb maar heel even toegang tot internet en daarna krijg ik de melding HTTP fout 504 Avast. En kan nergens meer op.

ik heb nog wel de link naar de pagina kunnen openen, maar heb inmiddels alweer een herstart gedaan, want kon niet verder komen.

Ik ben geneigd om ZA er tijdelijk af te halen

Bij het opstarten krijg ik 3 meldingen zie bijlage :rolleyes:

Dat zijjn denk ik de pestkopjes:evil:

wat kan ik nu het beste doen?:o

Bijlagen

Er staan diverse methodes om het te omzeilen. Deze lijkt mij het veiligste:

In IE klik je op Extra > Internetopties > Verbindingen > LAN-instellingen Zet een vinkje bij "Een proxyserver ... gebruiken" en klik op Geavanceerd.
Dan vul je alleen achter HTTP in localhost en 12080
Klik op OK tot alle schermpjes weg zijn en probeer het dan nog eens.

Grtz,

Pieter

ok dat heb ik gedaan. :)

Nu eens kijken of ik gewoon kan internetten zonder dat ik die HTTP melding krijg.:D

WOW:thumb:

zo te zien in eerste instantie lijkt het goed te gaan.

Ik ben alleen zonealarm in mijn blauwe werkbalk onderin kwijt waardoor ik het niet kan openen.

hoe krijg ik dat terug?

In taakbeheer heb je nog wel het proces vsmon.exe staan? (rechtsklik op taakbalk of gebruik Ctrl-Alt-Del om Taakbeheer te openen en klik op het Processen tabbblad)

Even zeker stellen dat je nog wel je firewall hebt draaien

Grtz,

Pieter

Toch nog te vroeg gejuigd, want het was maar weer van korte duur.
Ik kan als ik net opgestart ben het internet op, maar als alles draait
(gaat om true vector based programs) geloof ik ???
dan gaat niets meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan