log aanmelden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hfoppen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 nov 2000
Berichten
1.056
Beste mensen,

ik heb op mijn pc een wachtwoordbeveiliging zitten. Nu heb ik het vermoeden dat er soms mensen proberen in te loggen (wat gelukkig niet gelukt is). Kan ik dit ergens nakijken? Niet wat ze hebben ingevuld, maar meer of er onterecht is aangemeld zeg maar?

'k Heb al even in de logboeken zitten neuzen, maar daar vindt ik het niet. Op 't werk wel, maar daar zitten een netwerk en deze pc is stand-alone.

Ben benieuwd...

Herbert
 
Voor een Windowsomgeving heb ik daar niets leuks voor gevonden.... Voor een Apple Macbook is er wel zoiets, dat maakt zelfs (met de ingebouwde webcam) direct een paatje van de "overtreder"...

Alternatief kun je misschien een "system uptime monitor" (gratis te downloaden, o.a. hier: http://www.zamaansoft.com/ onderaan rechts) gebruiken. Deze houdt bij (over een periode van maximum 49 dagen) wanneer en voor hoe lang je systeem was ingeschakeld.... (houdt ook standby/hibernate bij, dus als het systeem dag en nacht aanstaat maar ondertussen even uit deze "slaapstand" wordt gehaald, wordt dit ook gelogd)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan