Log Me In (remote control)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chielio

Gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Een algemene vraag over Log Me In, wat is jullie ervaring, veiligheid enz..

ik gebruik het enkel als mijn ouders weer eens in de knup zitten met de computer.:confused:

Maar wat doen jullie er mee of waarom juist niet ?

Zelf gebruik ik vaak VNC, dat bevalt goed. Ik heb geen ervaring met 'Log me In'. ;)

Hmmm.... probeerde het te installeren maar kreeg een foutmelding dat ik niet genoeg rechten zou hebben. Maar ben ondertussen dus wel als Administrator ingelogd. Hou het wel bij MSTSC, dat doet het altijd.

Ik gebruik lmi op verschillende PC's (servers en workstations), werkt prima.

MSTSC kun je alleen op XP Pro en hoger gebruiken (om over te nemen), en de cliënt zou je anders los moeten downloaden.

@xp pc,
Helemaal gelijk in, ik heb daarom mstcsc op cd gebrand en neem ik overal mee naar toe. Misschien dat ik het op de andere pc we'll geinstalleerd krijg.

Ik wil wel weten wat jij er zelf van vind. Of je het beter vind dan vergelijkbare programma's.
Ik ben nog steeds op zoek naar een dergelijk programmaatje, freeware.

Ik wil wel weten wat jij er zelf van vind. Of je het beter vind dan vergelijkbare programma's.
Ik ben nog steeds op zoek naar een dergelijk programmaatje, freeware.

Log me in is niet echt een 'programma' in de zin dat je iets hoeft te installeren. Dit is erg prettig, want op vrijwel alle PC's met een beetje moderne instellingen kun je dus inloggen.
Groot voordeel.

Log me in is niet echt een 'programma' in de zin dat je iets hoeft te installeren. Dit is erg prettig, want op vrijwel alle PC's met een beetje moderne instellingen kun je dus inloggen.
Groot voordeel.

Ok Bedankt voor je antwoord.

Ik heb vandaag VNC uitgeprobeerd, maar dat valt mij tegen. Het werkt een stuk trager dan Extern bureaublad. Verder kon ik op een computer helemaal niet werken want de verbinding crashte meteen en bleef dat doen.
Als ik met VNC op mijn laptop mijn andere pc binnenhaal wordt het scherm niet automatisch aangepast aan dat van mijn laptop en is dus veel te groot. Dit doet Extern bureaublad wel.

Ikzelf kan met Extern bureaublad niet bij mijn vader op zijn PC komen via het internet vandaar dat ik op zoek ben naar een progje waarmee dat wel lukt.

Ik zal Log me In eens gaan proberen en vertel mijn ervaringen later wel weer.:)

LogMeIn veilig?

In hoeverre is LogMeIn veilig, vraag ik me af? Je geeft toch je paswoord van je PC aan een website. Als zij kwaadwillend zijn kunnen ze het misbruiken.:eek:

XP_PC:Wat zijn de voordelen van Radmin boven het Externe bureaublad?

Veiligheid> Valt denk ik wel mee.. Is altijd een risico, maar in plaats van een systeem account kun je ook een algemeen wachtwoord invoeren voor toegang tot je PC.
Ik heb er nog nooit iets van gemerkt, en gebruik het op meerdere PC's. Ze bieden ook betaalde services, en vrij prijzig zelfs nog afhankelijk van wat je neemt (bv IP support).

Remote Desktop werkt alleen op XP Pro en hoger, voor alle OS-en die lager zijn dan die moet je dus een ander programma gebruiken. (Is niet helemaal waar, maar over het algemeen wel)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan