logboeken

Status
Niet open voor verdere reacties.
FOUTEN,herstellen daar is geen beginnen aan.
in : toepassingen +-200
in: beveiliging 8 slotjes
in:systeem +-145
amp log ,
inter.exp. ,geen items...
o,alerts,o
windows power schell,o
enfin ik ben de tel kwijt.
cccleaner ,heb mijn twijfels voor de scan 703 na descan 703
gary ulitities ,scan gedaan ,ik weet niet meer hoeveel gevonden, allemaal hersteld.
dag,jan allemaal vodden,en nu ga ik slapen de rest lees ik morgen wel,GOEDENAVOND!.

Tsja, als dat allemaal verschillende programma's betreffen, dan wordt het wel zeuren ja...
Kijk natuurlijk ook even over welke periode van de Logboeken je het hebt.
Is dat (laten we zeggen) een maand of 2 of korter en de betroffen programma's zijn telkens anders, dan zou ik inderdaad denken dat een volledige herinstallatie van Windows + programma's wellicht slimmer is dan te proberen al die fouten te verklaren en op te lossen.

Tijs.

Admins, moderators,
jullie zijn echt zo ongelooflijk eigenwijs.
Te triest,
mensen proberen vragen te beantwoorden en jullie accepteren niets,
zoeken de moeilijkste wegen uit zonder te bekijken of het niet makkelijker kan.

Inderdaad, misschien helpt dit programma niet, maar je weet het niet als je het niet hebt geprobeert.

En om nu gelijk alle programma's die een fout opleverden opnieuw te installeren,
ik weet niet hoe het met jullie zit, maar veel mensen werken/gaan naar school en hebben zeker geen tijd om al dat werk te moeten doen.

Probleempjes:

Origineel gepost door jevin20Beste meneer,

Aangezien u hier op dit forum medewerker bent zou u toch wel mogen begrijpen dat er meer goede programma's zijn als alleen de programma's die jullie in verouderde topic's voorschrijven.
" Juistem, en dus geen registercleaners zoals bovenstaande. "

Wat een onzin,
ik lig dubbel van t lachen.
WIE leest hier nu niet goed?
Dat ging niet over een "registercleaner",
nee, dat ging over Spybot S&D.

Maar jullie bekijken t maar,
amateurs.

Jevin20,

Jij bent blijbaar tevreden over het pakket. De topicstarter mag voor zichzelf gaan uitvinden of dit pakket in dit geval ook zijn problemen kan oplossen (al moet hij eerst het pakket kopen terwijl er ook gratis varianten zijn maar dat terzijde)

Je lokt zelf ook deze discussie uit door het pakket de hemel in te prijzen en in mijn ogen ben je alleen maar aan het verdedigen en kijkt niet naar wat anderen neer zetten.

Als ik de antwoorden op het forum van Dnties (Tijs) lees en die van jou en ook de mate van expertise dan zou ik eerder van hem iets aannemen (mede doordat hij rustig blijft en met goede argumenten komt) dan zomaar een pakket installeren waarbij het niet zeker is dat deze de logboek fouten oplost.

Laat topicstarter het dan ook beslissen.
Wat is het dan ook voor onzin dat die Tijs zegt dat hij zijn twijfels heeft?

Hij zal vast veel ervaring hebben.

En nee je hoeft niet alles zomaar aan te nemen.
Maar als je niet geholpen wil worden moet je ook niets zeggen;)

Bekijk bijlage 107694

dat zijn er veel (maar progr. niet gratis helaas).

Zoals je ziet heeft Janwitloof het pakket gebruikt maar kan niks herstellen doordat het niet een freeware programma is.

Ik kan verder nergens vinden dat de topicstarter niet geholpen wil worden. Die heeft verder ook geen commentaar op het pakket.

Dat Tijs twijfels heeft is toch geen onzin? Waarom zou hij dat niet mogen hebben? Je neemt een punt in en Tijs neemt een ander punt in en daarover ontstaat een gezonde discussie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan