Login pagina

Status
Niet open voor verdere reacties.

acdemaster

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2007
Berichten
54
Ik heb een aantal vragen over een inlog systeem,
ik ben niet zo bekent in php/sql.
ik wil een member gedeelte maken voor een aantal organisatoren.
zodat zij een stukje privé hebben om met elkaar te praten over een bepaald onderwerp,
het liefst zou ik willen dat als je naar een andere pagina gaat dat je dan nog steeds ingelogt staat, dus ook als het niet member gedeelte is. kan ik dan ook nog news items, agenda items via dat member gedeelte toevoegen op de frontpage?

(zou iemand hier een script voor hebben (of een zeer makkelijke tutorial), waarbij ik ook nog de achtergrond kleur kan aanpassen)

Alvast bedankt:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Een kant en klaar script even neerzetten is een beetje moeilijk, maar ik kan wel wat dingen zeggen waar je het een beetje in moet zoeken

je hoeft namelijk niet persé sql te gebruiken, je kan het ook met files en php doen, (de gebruikers enzo).. en je kan zorgen dat er een bestandje aan wordt gemaakt met het IP erin als de user inlogd, en per member pagina bekijkt hij of dat bestandje bestaat of niet...

Succes

Damiaan Reijnaers
 
Een kant en klaar script even neerzetten is een beetje moeilijk, maar ik kan wel wat dingen zeggen waar je het een beetje in moet zoeken

je hoeft namelijk niet persé sql te gebruiken, je kan het ook met files en php doen, (de gebruikers enzo).. en je kan zorgen dat er een bestandje aan wordt gemaakt met het IP erin als de user inlogd, en per member pagina bekijkt hij of dat bestandje bestaat of niet...

Succes

Damiaan Reijnaers

Naja kan je zo'n bestandje maken dan voor mij??
of uitleg hoe ik het zelf kan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan