Login script

Status
Niet open voor verdere reacties.

AlecVanNoten

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2007
Ik zoek een super goed script in PHP dat te implenteren valt in mijn huidige template.
Ik zou iets geavanceerd willen.
Dus inloggen, memberprofile zien en aanpassen, PM's eventueel, je weet wel the real good stuff (!)
Alles erop en eraan (en GRATIS :D)

Ik zou de link willen van de website die dit aanbiedt.

Bedankt!

Laatst bewerkt:
cms...

ik had toch liever geen cms gehad, ik zoek enkel een module waar mensen zich kunnen registreren, online hun gegevens kunnen bekijken en aanpassen, inloggen, uitloggen, eventueel ook pm's naar elkaar sturen. met admingedeelte.

als je wil inloggen en uitloggen kan je gebruik maken van sessies. maar dat betekend wel dat je voor al die andere dingen die je wil apart pagina's moet gaan maken waarbij de ingelogde gebruiker zijn gegevens in een database aan kan passen. dit is een hele hoop werk en dus zou je misschien maar beter een forum of cms kunnen gebruiken en daar de code van aanpassen totdat het doet wat jij wil...

Je kunt het of zelf schrijven, of betalen.

Op websites als phpfreakz.nl en phphulp.nl zul je vast wel wat vinden. Even zoeken naar member system, of iets in die richting.

ok

kijk, ik heb al veel scriptjes gevonden en gezien maar heb er nog geen echt goede gevonden. Misschien weten jullie wel raad?

kent er dan iemand een te betalen php script dat aan mijn 'eisen' voldeoet?

Of heeft er ieamand zelf een? Wil er ieamand een maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan