Login

Status
Niet open voor verdere reacties.

XenomX

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2002
Ik wil een soort login maken dat te voor schijn komt en al het andere op 'disabled' zet. Bijvoorbeeld dat wanneer het te voorschijn komt de start balk het niet doet desktop etc. alleen dat programma. Weet iemand dat?

Bvd!

In windows xp kun je aangeven dat je op ctrl-alt-del moet drukken voordat je je kunt aanmelden.
Maar dat zul je wel niet bedoelen.

Nee

Nee :) :thumb:

Gewoon een Log-In programmatje zegmaar wat al het andere blokkeert totdat het juiste w8woord is ingevoerd.

Hey beste XenomX, long time ago. Hadden we in het verleden niet al eerder over dergelijke API's gehad?. Je moet in elk geval in die richting gaan zoeken. Heb mijn broncodes al lang niet meer in mijn bezit. Misschien ff opzoeken hier in Helpmij. En v.w.b. de Login kun je altijd nog de "VB Application Wizard" gebruiken. Doe mijn best.

Dennis.

ps. Ben hier nog voor ruim een uur.

ja

Hey hallo,
die had ik al geprobeerd die van de Wizard, maar daar werd ik ook niet wijzer van, ben nu aan het zoeken op pscode.com. :thumb:

Re: ja

Geplaatst door XenomX
Hey hallo,
die had ik al geprobeerd die van de Wizard, maar daar werd ik ook niet wijzer van, ben nu aan het zoeken op pscode.com. :thumb:
Oké, succes dan verder.

Groetjes,

Dennis.

1

Weet jij dan misschien wel toevallig hoe je Plakken en Kopieren uitschakelt?

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan