loginnaam niet te onthouden in Internet Explorer 6

Status
Niet open voor verdere reacties.

mverlaan

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2001
hoy,

Ik heb gisteren win98 ge-updated en Internet Explorer 6
geinstalleerd, van af dat moment kan ik mijn loginnaam voor ADSL niet meer onthouden in mijn Speedtoch Multi-PC ethernet-modem. Ik moet telkens mijn naam opnieuw invoeren bij de sectie verbindingen 10.0.0.138,
mijn modemadres.

Kan iemand mij de weg weer een beetje wijzen, bedankt

Kijk eens in internet opties>verbindingen of je Adsl wel als standaard staat.

Hoy,

Daar staat niets, ik heb de Instal cd van kpn gebruikt en dan moest het goed zijn. De KPN help desk vind het ook een vreemd geval. Die gaf mij de raad om het adsl modem dan maar aan te laten staan, maar dat vind ik ook geen oplossing.

Waar zou ik wat in moeten vullen? (zie bijlage)

Bijlagen

• internetopties.jpg
    internetopties.jpg
    45,1 KB · Weergaven: 25
Ik heb geen ervaring met ADSL, maar ik dacht wel dat het onder inbel verbindingen viel.

Hoy,

Ik kan nog steeds mijn inlognaam niet onthouden. Weet iemand nog geen oplossing?

je hebt dus mxstream van kpn !!

welke modem heb je ??

Laatst bewerkt:
Hoy,

Ik heb een Speedtoch Multi-PC ethernet-modem.

Als ik naar het adres van mijn modem 10.0.0.138 ga
en op verbinding klik, kan ik daar mijn gebruikers naam invullen en opslaan. Maar dit wordt niet onthouden.

Hoy,

Dat is al 3 x gedaan waarvan 1 x met KPN helpdesk medewerking, en ook niet gelukt.
Daarna kreeg ik de raad mijn modem maar altijd aan te laten staan. Makkelijke helpdesk he. Als je opstart of afsluit problemen met de computer krijgt, laat je hem toch ook niet aan staan om problemen te voorkomen.

en je bent rechtstreeks op de modem aangesloten ??

ja, ze komen er zo wel heel makkelijk van af. Ze moeten gewoon een goed werkend product leveren.

Zeker geen tweede pc om die modem op te testen ??

Hoy

Het probleem is begonnen nadat ik Internet Explorer 6
geinstalleerd had, daarvoor had ik met mijn computer geen last. Op de 2e computer die boven staat en ook aangesloten is op het zelfde modem werkt het wel goed, maar daar staat Internet explorer 5 nog op.

Hoy,

Probleem opgelost als volgt:

Na IE 5.5 weer geinstalleerd te hebben kon ik helemaal niet meer op Internet komen. Daarna weer IE 6 geinstalleerd en alle tijdelijke IE bestands-mappen geleegd, daar bleek iets in te zitten dat de boel in het honderd schopte. Wat er in zat dat dit veroorzaakte weet ik niet. Alles werkt nu weer correct.

Bedankt allemaal voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan