Logitech 3500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nanouk

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2008
Dag lieve mensen,
Ik sta op het punt van krankzinnig worden...
Ik heb altijd een webcam gehad eentje van Trust, nooit problemen mee gehad gewoon plug in, even een driver er overheen en hij deed het.
Ik wilde een nieuwe, en een vriend vna me kwam met het geniale idee voor een Logitech. Dus ik die gekocht.

Bij thuiskomst bleek al dat plug and play niet werkte. Ik kreeg op MSN messenger een heel bibberend beeld waar in ook de kleuren versprongen.
Dus dacht ik dat heeft met een USB poort te maken, andere geprobeert nee zelfde probleem.
Andere computers in het huis geprobeerd, op deze werkte het allemaal zonder problemen. (hebben allen windows XP )

Op de website van logitech de nieuwste driver geinstalleerd. Ook dit richte niets uit. Ook dat software programmatje erbij gedownload, dan gebeurde er iets raars. Dan kreeg ik op messenger helemaal geen beeld meer maar zon grijs vlak. Ik het programma weer weg gehaald. ( en weer terug bij het bibberende kleur verspringende beeld )
Nieuwste ATI drivers van mn video kaart er op gezet ( je weet het nooit ) ook niet.
Moederbord geupdate, was het ook niet.
Ik geloof dat ik wel aan elk aspect van mn pc gesleutelt heb maar nogsteeds de oplossing niet gevonden.

Heb de nieuwste versie van DirectX er op gezet, nog steeds niets.
Ik weet het dus echt iet meer, en het rare is dus dat hij het meteen doet op elke andere pc in het huis ( dat zijn er 4 ) dat is dus raar... het lijkt wel alsof er iets mis gaat met de verwerking van de beelden die binnen komen vanuit de webcam.. ( want hij doet het wel maar het beeld is heel erg slecht)

Ik vroeg me af.. heeft iemand nog een idee?

Alvast super bedankt!

lekker laat antwoord.

je moet je webcam uitpluggen, in configuratiescherm naar systeem gaan, dan naar hardware en dan naar apparaatbeheer. Bij beeldapparaten en camera's staat je camera. klik hier met rechts op en selecteer installatie ongedaan maken.

Je cameratoestanden zijn nu allemaal uit je pc

Installeer nu de software van logitech en plug de webcam in als tijdens de installatie erom gevraagd wordt. Na de volledige installatie zou alles goed moeten werken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan