Logitech 4000 of 5000

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn2000

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2006
Berichten
347
Hoi,

Ik overweeg een Logitech webcam aan te schaffen. Ik heb wat op het internet gezocht en daar vond ik bijna alleen maar (zeer) positieve berichten over de L 4000. Nu schijnt er ook een L 5000 te zijn, de nieuwere versie dus. De meningen lopen daarover uiteen van uitstekende beelkwaliteit en beter dan de 4000, en de 4000 is beter, de installatie van de 5000 is verschrikkelijk en zelfs de harde schijf was naar de mallemoeren dankzij het installeren van 5000.

Zijn er mensen hier op dit forum die mij kunnen helpen in de keus tussen de 4000 en 5000?

Bedankt,

Martijn
 
Als ik jou verhaal zo lees, dan zou ik als ik jou was niet voor die 5000 kiezen, maar voor de 4000.
Dit vooral omdat het nog niet helemaal duidelijk is welke van de 2 beter is, en van de 4000 zijn er een stuk meer positieve dan negatieve berichten. Dus ik zou het wel weten ;)

Nieuwer is nog niet altijd beter ;)
 
Kijk even hier-->>http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/webcam.htm


Had je er nog geen gekocht. -->6-6-06

Hoi,

Ik hoop niet dat deze vraag al eerder is gesteld, ik heb de zoekfunctie gebruikt maar de vraag niet gevonden.

Ik wil wel een webcam gaan kopen, niet te duur natuurlijk Iemand advies voor een webcam dat een goed en soepel videobeeld kan geven, ook een goed beeld geeft tijdens het gebruik in het donker, maar dan wel met het licht aan uiteraard Ik zou er namelijk filmpjes en fotos mee willen maken. Komen de webcams van tegenwoordig in de buurt van videokwaliteit?

Alvast bedankt,

Martijn
 
Laatst bewerkt:
Nee ik heb er nog niet een gekocht. Maar zoals je ziet heb ik mijn blikveld wel vernauwd.:D :p

Had twee weken geleden wel eentje van mijn ouders gekregen maar die deed het dus niet...zie ook een topic op dit forum. Nu dus maar weer op jacht, naar een goeie:p

Maar nu dus 50-50:cool:

Oh bedankt voor de tip en link:thumb:
 
Laatst bewerkt:
hehe eindelijk is mijn jacht op een webcam beeindigd. Het is dan toch geen logitech geworden maar de Philips 600NC, werkt zeer goed en tot nu toe ben ik er erg tevreden mee.

Groeten,

Martijn:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan