logitech boxen zoemen als ik ze op de laptop aansluit

Status
Niet open voor verdere reacties.

basboy

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2010
hey, ik heb vandaag Logitech Z4 boxen gekocht. Toen ik ze sluit op mijn laptop aansloot (acer aspire 7730) zoemde het geluid, ook al stond er geen liedje op.:confused: het rare is als ik mijn laptop aanraak of de oplaadstekker in de laptop steek dat ie dan nog harder gaat zoemen. Zelf denk ik dat het ligt aan de opening waar ik het stekkertje moet insteken want op mijn Ipod en een andere laptop werkt het perfect. Weet iemand misschien waardoor het komt ?¿?

grt bas

probeer telefoons, mobieltjes, en een muis, als je die hebt, zo ver mogelijk van de boxen weg te halen. probeer het maar met huistelefoon. hoe dichter die bij de boxjes komt, hoe harder het gaat zoemen. Je moet als het ware er voor zorgen dat er niks in de weg staat van de boxen.

heeft geen nut. ik heb hem nu op m' n Ipod en werkt hij wel goed. en als ik aan het typen ben wordt het zoemen nog steeds harder.

maar bedankt voor je reactie:)

Ik ga er van uit dat je het 3,5 mm stekkertje diep genoeg in de laptop gestoken hebt, en in het goede gat (headphones uitgang).

In dat geval lijkt het erop dat het probleem in de laptop zit: het stekkergat voor de luidsprekeruitgang is niet goed bedraad of heeft een los contactje (aarde ligt los).

Zoemt hij ook als de laptop alleen op zijn accu werkt? (netvoeding even loskoppelen)
Soms is de stroomadapter hiervan de oorzaak, de netstekker omdraaien kan soms verschil maken.

ik heb gemerkt dat het stekkertje er iets verder in moet, nu doet ie het wel.:):):)

toch nog bedankt voor de reacties:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan