Logitech Cordless muis not connected

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijn

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2001
Ik heb een Logitech Cordeless muis en toetsenbord, het toetsenbord werkt prima, maar de muis niet.
Als ik de connect-knopjes van de muis en de ontvanger tegelijk indruk krijg ik de melding: 'To connect a new device, insert batteries into it and press it's channel/connect button', vervolgens doet de muis en het toetsenbord het niet, druk ik de connectknopjes van het toetsenbord en de ontvanger in, dan doet het toetsenbord het direct.
Ik heb nieuwe batterijen in de muis gedaan, maar dit helpt niet.
Tevens geeft de devicemanager aan dat het de drivers voor de muis niet goed zijn en ook niet kan laden. Ik heb de laatste drivers van Logitech geinstalleerd. De pc is net opnieuw geinstalleerd.
Ik maak gebruik van Windows 2000 Professional SP4.

Het schijnt een probleem te zijn wat vaker voorkomt, dus als iemand een oplossing heeft of een suggestie, laat het me pls even weten.

Merijn

Laatst bewerkt:
solution werkt niet.

Maar ik ben wel achter iets anders gekomen. Als ik een andere USB-muis ernaast aansluit, wordt deze geinstalleerd, start de pc opnieuw op en als ik dan de connect knopjes van de ontvanger en muis tegelijk indruk doet de muis het wel.
Verwijder is daarna de USB-muis, dan blijft de draadloze muis het doen, maar start ik de pc opnieuw op, dan doet de muis helemaal niks meer.

Merijn

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan