Hallo
ik heb een vreemd probleem met mijn G5 muis
eerst wil ik ff kwijt dat er onder XP (met alle service packs) geen probleem is
maar nu komt het zodra ik vista of windows 7 installeer dan blijft de muis pijl af en toe hangen (wel heb ik het idee dat de muis pijl onzichtbaar door gaat), want ik kan de pijl weer activeren door een toets aan te slaan op het toetsenbord en dan springt de pijl naar waar ik als laatste de muis het losgelaten
kortom dit femnomeen heb ik dus alleen onder vista en windows 7
dus een kabelbreuk lijkt me uitgesloten
het vreemde vind ik dus ook dat ik een toets aan moet tikken om de pijl weer (zichtbaar) te laten bewegen
het maakt niet uit of ik de muis snel of langzaam beweeg het komt in alle gevallen voor
ook heb ik het toetsenbord vervangen, maar dat gaf ook geen verbeteringen
ik hoop dat jullie nog wat ideen hebben
ik heb een vreemd probleem met mijn G5 muis
eerst wil ik ff kwijt dat er onder XP (met alle service packs) geen probleem is
maar nu komt het zodra ik vista of windows 7 installeer dan blijft de muis pijl af en toe hangen (wel heb ik het idee dat de muis pijl onzichtbaar door gaat), want ik kan de pijl weer activeren door een toets aan te slaan op het toetsenbord en dan springt de pijl naar waar ik als laatste de muis het losgelaten
kortom dit femnomeen heb ik dus alleen onder vista en windows 7
dus een kabelbreuk lijkt me uitgesloten
het vreemde vind ik dus ook dat ik een toets aan moet tikken om de pijl weer (zichtbaar) te laten bewegen
het maakt niet uit of ik de muis snel of langzaam beweeg het komt in alle gevallen voor
ook heb ik het toetsenbord vervangen, maar dat gaf ook geen verbeteringen
ik hoop dat jullie nog wat ideen hebben