Logitech Harmony One+

Status
Niet open voor verdere reacties.

cossieworld

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2015
Goedendag,

ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen met het instellen van mijn Logitech Harmony One+.

Ik heb het volgende:

Samsung Smart TV
LG HX522 Minisysteem

Nu wil het volgende:

als ik op mijn afstandbediening druk op TV Kijken gaat netjes de televisie aan en daarna het mini systeem en de tv gaat ook netjes op input TV alleen schakelt het mini systeem niet automatisch over op Optical.

iemand enig idee?

Dat heb ik ook eens gehad en heb toen de volgorde gewijzigd. Dus eerst het Minisysteem aan en naar de juiste uitvoer en dan pas de TV aan en naar de juiste invoer. Daarmee was het probleem verholpen. Probeer het eens zou ik zeggen.

Dank je wel voor je snelle reactie.

Had jouw minisysteem ook het probleem dat hij eerst moest opstarten. Het duurt wel 5 sec.

Bij mij is dat ook het apparaat dat de meeste tijd nodig heeft om op te starten. Of dat de oorzaak is weet ik niet maar de keuze om die als eerste aan te sturen vanuit de Harmony taak loste het probleem op.

Waarschijnlijk stuurt de Harmony het betreffende signaal nog steeds voordat de LG gereed is om deze te ontvangen of uit te voeren.

Ik zou ook niet weten hoe ik die volgorde moet wijzigen. 1 = Lg, 2 = LG aan, 3 = TV, 4 = TV aan. Hoe stel je dat in op de Harmony One?

In de Logitech Harmony One Remote Software bepaal je bij het maken van een activiteit wat de volgorde is. Je kunt het ook achteraf wijzigen per activiteit:
Harmony.jpg

Die volgorde heb ik staan alleen zet hij eerst de LG aan, dan de tv maar overswitchen naar optical gaat nog steeds niet automatisch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan