Hoi,
Ik heb het al enkele keren voorgehad maar nu komt het echt mijn strot uit!
Ik heb een draadloos toetsenbord van logitech met van de media buttons bovenaan.
Nu soms zijn ze in de war
Nee bijvoorbeeld ik druk op de toets die een lijst met media players zou moeten laten zien, opent hij mijn web browser en zo zijn alle knoppen ontregeld. Soms na enkele dagen zijn ze weer normaal. of soms gewoon niet.
Ook als ik soms aan het typen ben, begint het vanzelf allerlei rotzooi te typen.
Nu vraag ik me echt af hoe dit komt.
Nee geen spyware e.d.. Maar ik was aan het denken, zou het kunnen dat dit gebeurt door slijtage? Ik heb hem nu 4jaar denk ik en als je weet dat ik gemiddeld 8uur per dag aan m'n pc zit... Het is maar zit al zolang naar dit aan het zoeken, als het misschien slijtage is ik dan gewoon maar een nieuwe koop!
Ik heb het al enkele keren voorgehad maar nu komt het echt mijn strot uit!
Ik heb een draadloos toetsenbord van logitech met van de media buttons bovenaan.
Nu soms zijn ze in de war

Ook als ik soms aan het typen ben, begint het vanzelf allerlei rotzooi te typen.
Nu vraag ik me echt af hoe dit komt.
Nee geen spyware e.d.. Maar ik was aan het denken, zou het kunnen dat dit gebeurt door slijtage? Ik heb hem nu 4jaar denk ik en als je weet dat ik gemiddeld 8uur per dag aan m'n pc zit... Het is maar zit al zolang naar dit aan het zoeken, als het misschien slijtage is ik dan gewoon maar een nieuwe koop!