Logitech komt met intelligente muis.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
MX610 kan gebruiker voorzien van waarschuwingen.

Logitech introduceert met de Laser Cordless Mouse MX610 een muis die meer is dan een muis want het apparaatje is volgens de makers zeer 'intelligent'. De muis waarschuwt de gebruiker wanneer er nieuwe e-mail is en wanneer er nieuwe Merssenger-berichten zijn.

De muis werkt bidirectioneel zodat er ook gegevens van de computer ontvangen kunnen worden. Dit is mogelijk omdat Logitech bij de MX610 gebruik maakt van een 2,4 GHz zendtechnologie en een heuse microprocessor.

Naast waarschuwingen bij nieuwe mail of Messenger-berichten wordt de gebruiker ook op de hoogte gebracht wanneer de batterij leegraakt. De MX610 kan zichzelf uitschakelen wanneer de computer uitstaat. Op die manier kan de levensduur van de batterij verlengd worden. Heeft de MX610 problemen met het leggen van contact met de computer, dan kan hij zelf een ander kanaal zoeken zodat er steeds een goede verbinding is.

De MX610 heeft in totaal maar liefst 10 knoppen waaronder bedieningsmogelijkheden voor geluidssterkte en mute voor op de computer af te spelen muziek. Ook het inmiddels wel bekende 'tilt-wieltje' is aanwezig.

De Logitech MX610 Laser Cordless Mouse komt deze maand nog op de markt en moet 49,99 Euro gaan kosten.

<font size="1"><I>Breekpunt.nl</font></i>

Jawatte, naast een keyboard nu ook een mouseboard.

10 knoppen, met 5 vingers, hoe gaan we onze muis nog vasthouden?

Lijkt me wel spectaculair, zou wel eens een demonstratie willen zien.

:D

Ja dat wel.. Je hebt straks meer functies dan je zelf kunt besturen :D.

De 'hamvraag'!! Welke messenger en welke email?

Toch geen één-twee-tje met MS mag ik hopen?

Geplaatst door Tarabass
De 'hamvraag'!! Welke messenger en welke email?

Toch geen één-twee-tje met MS mag ik hopen?

Kan je waarschijnlijk instellen, standaardclients. Vermoed ik dan :).

Geplaatst door XP_PC

Kan je waarschijnlijk instellen, standaardclients. Vermoed ik dan :).

Laten we het hopen :)

Wat mij overigens verbaast is dat er niet meer over dpi etc. gesproken wordt, maar meer over de functies van de muis. Zijn we op de top van het aantal dpi gekomen? Is de dpi-oorlog voorbij?

Ik gebruik nu de mx510 die zeer goed bevalt. Hopelijk komt de 610 ook in een versie met draad, dan is deze muis voor mij :D

WOUW!

Zo he! Wat ze toch allemaal weer kunnen maken. :8-0:

Klinkt iig super zo'n ding! Je geluid besturen, van alles!

Zit er dan wel over te denken om hem te halen:D:D:D

Ich auch..

Hij is nog niet in Nederland te koop.

Alleen met zo'n gamestoetsenbord + zo'n muis is het wel een beetje een overkill denk ik :).

Geplaatst door XP_PC
Ich auch..

Hij is nog niet in Nederland te koop.

Alleen met zo'n gamestoetsenbord + zo'n muis is het wel een beetje een overkill denk ik :).

Gemak dient de mens :D
Als je die muis echt wil hebben dan kan je em wel krijgen :D

Dat is waar.

Maar tegen welke prijs? Als je em in het buitenland kan helen kost het denk een stuk meer, + verzendkosten:rolleyes:

Ik wacht nog wel even:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan