Logitech muis reageert traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rud06

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2008
ik heb een draadloos Logitech muis maar de laatste dagen reageert hij erg traag.
als ik een programma wil openen of iets wil aanvinken, moet ik drie tot vier keer klikken
voordat het reageren. ik heb de instelling gekeken die is goed. ik heb het geupdate,
maar allemaal zonder resultaat. weet iemand een oplossing? ik heb besturingssysteem Windows Home 7

denk dat je er al aan hebt gedacht maar toch voor de zekerheid even melden, batterijen al vervangen?

Kan ook liggen aan verstoringen in de buurt. Het gros van de draadloze toetsenborden en muizen zitten namelijk op dezelfde frequentie als (bijv.) zendamateurs/27mc gebruikers en (natuurlijk) andere draadloze toetsenborden en muizen. Gecertificeerde toetsenborden en muizen mogen een andere frequentie gebruiken, maar kosten dan ook meteen veel meer geld.

Tijs.

Hallo

Beweegt de cursor vlot over het scherm indien je de muis beweegt ???

Indien het antwoord hierop ja is , dan verdenk ik persoonlijk de schakelaartjes in de muis zelf.

Heb deze schakelaartjes al bij tientallen muizen moeten vervangen... (veel te hoge weerstand bij schakelen)

Zo zien deze er ongeveer uit (je hebt diverse modellen):

http://www.benl.ebay.be/itm/20-pcs-...044?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cff14ed4c

Peter

@VDK_P: te hoge weerstand in de sfeer dat je er te hard op moet drukken of weerstand in de sfeer van electrische weerstand?

Tijs.

nee dat niet

nee dat niet. de cursor beweegt normaal niet te snel.

Hallo

Beweegt de cursor vlot over het scherm indien je de muis beweegt ???

Indien het antwoord hierop ja is , dan verdenk ik persoonlijk de schakelaartjes in de muis zelf.

Heb deze schakelaartjes al bij tientallen muizen moeten vervangen... (veel te hoge weerstand bij schakelen)

Zo zien deze er ongeveer uit (je hebt diverse modellen):

http://www.benl.ebay.be/itm/20-pcs-...044?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4cff14ed4c

Peter

Windows 7 heeft geen uitvoeren. als ik op start klik zie ik nergens uitvoeren.en mij toetsenbord is wel met draad.
die is niet draadloos.

Kan ook liggen aan verstoringen in de buurt. Het gros van de draadloze toetsenborden en muizen zitten namelijk op dezelfde frequentie als (bijv.) zendamateurs/27mc gebruikers en (natuurlijk) andere draadloze toetsenborden en muizen. Gecertificeerde toetsenborden en muizen mogen een andere frequentie gebruiken, maar kosten dan ook meteen veel meer geld.

Tijs.

Dat is mijn handtekening, geen onderdeel van mijn reactie... :D

Heeft niets met je vraag te maken.

PS: Start -> Uitvoeren vakje in W7 via:
[Windows-toets]r toetscombinatie

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan