Logitech muis stopt regelmatig

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb win 8.1 en gebruik daar bij een draadloze muis van logitech de M-RBB93
Deze stopt regelmatig en doet dan niets meer Het rode lampje werkt /brand wel
Ik haal de batterij er even uit dan weer er in en hij doet het weer Dit is al een hele tijd zo aan de gang
Wat zou dit kunnen zijn ??
e de waele
 
Iets te grote afstand met de bt ontvanger/zender kan het zijn, probeer die in een front USB, blijf je het houden is het een storing van een andere bt onderdeel.
Bij een notebook gaat dit eerste niet op maar je geeft niets verder op.

Mocht het het eerste zijn, je hebt ook verlengkabels voor dat gedoe.
 
Ik heb een laptop de acer aspire v3-771G
Aan de afstand kan dit niet liggen ik kan zeker van 6/7 meter afstand gewoon mee werken met deze Muis
Volgens mij valt er gewoon iets uit En het lampje blijft dan gewoon branden. maar doet dan gewoon niets meer
e de waele
 
Ik gok erop dat het niets ernstigs betreft. Vandaar het advies om het volgende (standaard-troubleshoot-ding) even uit te voeren :

1. doe eens een conmputersessie zonder andere aangesloten USB-apparaten (waarbij ik er vanuit ga dat de draadloze muis middels een klein usb (lego-achtig) blokje op een usb poort is aangesloten)
2. verwijder de muis eens uit configuratiescherm, hardware, start daarna opnieuw op en installeer 'm opnieuw (stap 1 kun je overslaan als je 2 uitvoert)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb stap 2 uitgevoerd en ga het nu verder afwachten wat hij doet
Ik zeg nogmaals hij doet het verder gewoon goed als hij weer stopt haal ik de batterij er even uit en weer er in en dan kan het best weer 3 tot 5 uur duren
voor hij weer van die kuren krijgt
e de waele
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan