Logitech muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

rik_legger

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2002
Hoi,

Ik heb een draadloze optical muis van Logitech. Ik heb mijn pc geformateerd en dus alles opnieuw geinstalleerd. Echter die knop bij mijn duim gebruikte ik vroeger altijd als dubbelklik functie. Ik kan alleen nergens meer in de eigenschappen van de muis de functie terug vinden. Ik heb ook al de nieuwste driver van die muis gedownload maar krijg nog steeds niks gevonden. Dus nu de vraag, waar kan ik instellen dat die knop bij mijn duim kan functioneren als ' dubbelklik' functie?

Alvast bedankt!

naast het windowsklokje rechtsonder op de taakbalk, rechtsklik op de muis, eigenschappen en dan tabje "knoppen", dan -> optie 4.

Dat muisicoontje staat niet op de plek waar jij zegt dat ie staat. Ook als ik de in-actieve items aanpas en bij de muis ' altijd weergeven' neerzet krijg ik hem nog niet te zien. :confused

Start -> Alle programma's -> Logitech -> mouseware -> eigenschappen voor muis (kom je in 't zelfde schermpje)

Menu start --> Programma's --> Logitech --> Mouseware

of via Configuratie scherm naar Muis

Als ik daar naartoe ga kan ik dus niks over mijn 'duim' knop vinden.

attachment.php

Bijlagen

• muis.jpg
    muis.jpg
    37,6 KB · Weergaven: 288
opnieuw install

hoi het schermpje wat je laat zien is niet die van je logitech muis,dus misschien ff opnieuw installen van cd,dan up-daten

Bijlagen

• muis.jpg
    muis.jpg
    48,4 KB · Weergaven: 58
Als ik het opnieuw installeer vanaf de cd dan krijg ik wel een ander scherm dan het scherm waar ik een screenshot van heb gemaakt. In dat scherm staan wel iets meer tabs en functies maar ik kan nergens de duimknop configureren. Als ik dat scherm echter weer afsluit en weer mouseware open krijg ik weer hetzelfde scherm als waarvan ik een screenshot had gemaakt.

Maar 'doe-dit-dan' waar kan ik dezelfde driver/software downloaden die jij hebt?

Het is gelukt, ik had al een driver via die site gedownload maar dan van de verkeerde muis (zonder duimknop) :confused

In ieder geval bedankt voor de hulp

dit probleem heb ik ook!!!

Hoi ik zat jou probleem met de muis te lezen, ik zit na het installeren van XP ook zo te *****n met de Logitech muis.
de driver die bij de muis zat liet onder 98Se een scherm zien wat bij deze muis "mouseman Pro" draadloos hoort.
nu ziet XP alleen een standaard muis en werkt de Duim functuie niet.
na het downloaden van de laatste drivers 9.76, 9.73 geloof ik, doet ie het wel maar het is nog steeds een scherm die niet veel met deze muis te maken heeft + ik krijg telkens een melding dat mijn Conection is veranderd naar chanel 2.

dus als het bij jou nu weer helemaal oke is wil ik graag weten van jou welke drivers jij hebt geinstalleerd.

groetjes,

Marco

al

Geplaatst door rik_legger
Ik weet zo effe niet meer welke driver ik heb gedownload maar kijk maar even naar de plaatjes of je je muis tegenkomt: http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/categories&CRID=1792&countryid=12&languageid=13

ja dat had ik al gedaan en de nieuwste drivers gedownload van MOUSE MAN, maar het is een andere muis,

op die site staan maar een handje vol muizen, die van jou staat daar toch ook niet tussen?
je had het over een duim knop, dat heb ik ook , geen van deze op de site heeft dat.

groeten,

Marco

Geen duimknop? Zijn er zat die dat hebben, kijk even onderop je muis welke je precies hebt.

mouseman pro cordless

ik heb een mouseman pro cordless.
als ik op de logitech site kijk dan krijg ik er echt maar een paar te zien en geen van die ik zie heeft een duim knop wel een wheel....
of kijk ik op een verkeerde site.
wanneer ik de naam van mijn muis in tik is ie niet te vinden, 'k heb um vorig jaar gekocht! gek van die gasten.
nou bedankt voor je snelle reactie en ik hoor het graag,

groeten,
Marco

zeg caspar waarom ******* je mijn bericht eruit die vraag werd door iemand anders gesteld en het antwoordt daarop heeft mij niet geholpen....

ff opletten hoor, nou heb jij hem op de een of andere manier gesloten....open hem ook ff want mij lukt het niet...
Marco

Maar jij gaat wel verder met jou vraag in deze topic, en daarom is het een beetje onzin om nog eens een keer met een nieuwe te beginnen. En by the way, ik gooi niks op slot, dan doen de mods.

Zoals je zegt heb je de Mouseman Pro Cordless, ik zie helemaal niks staan met die naam, heb je misschien effe een plaatje van je muis ofzo, dan kunnen we je makkelijker verder helpen............ als je dat nog wilt natuurlijk.

Tuurlijk wil ik dat, wat zijn mods?

ik zal die muis van me op de foto zetten .

't is een beest van een muis,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan