Logitech MX500 werkt niet goed op PS2 poort

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Ik heb al een tijdje een logitech mx500 muis, deze had ik aangesloten staan op een usb poort en alle knoppen werkten en kon ik ook instellen.
Maar ik kom wat usb aansluitingen tekort en wilde de muis maar op mijn ps/2 poort aansluiten, ik heb hem op het groene verlengstukje aangesloten en in mn ps2 poort gedaan, het probleem is alleen dat hij de muis nu alleen maar herkent als een gewone scroll muis. En de scroll doet het niet eens, de knoppen aan de zijkant kan ik niet instellen, en de rest ook niet, alleen de linker en rechter muisknop kan ik instellen.
Ik heb op de website van logitech de nieuwste driver gedownload maar die helpt me ook niet verder, de muis wordt maar niet herkent als de mx500.

Hoe los ik dit op? :(

Bijlagen

• naamloos2.jpg
    naamloos2.jpg
    31,3 KB · Weergaven: 29
Geplaatst door Muurhond
Hmz, ik zie dat je em aan een laptop hebt hangen...Heb je em al es getest op een normale desktop-pc?

Nee..maar zou dat uitmaken?

Geplaatst door MichaelH

Nee..maar zou dat uitmaken?

Bekijk me reply nog es.

The MouseWare installer for versions 9.73 or below may overwrite the touchpad drivers, causing the loss of features for Scrolling, Tap Zones, Touch Edge, and Motion. This happened because MouseWare detected the touchpad as a standard PS/2 device and tried to support and update the driver for the device, regardless of which port you connected your Logitech mouse to.

Geplaatst door seeburg100
waarom koop je geen usb hubje?

Heb ik, maar die is ook al vol...
Ik heb hem liever op mijn ps/2 poort staan mn muis, ik kijk nog even die pagina van muurhond door.

Volgens mij valt dit haast niet op te lossen...ik denk dat ik er maar een hub bijkoop, kan ik 2 hubs tegelijk gebruiken??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan