Logitech MX700 vs MX900

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mack
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Mack

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jun 2001
Hello mensen,

Ik heb een nieuwe muis nodig en zit te twijfelen tussen deze twee. Vandaar dat ik jullie ervaring en deskundigheid nodig heb.
De twee muizen liggen allebei erg goed in de hand, zijn allebei optisch en draadloos. De MX900 maakt echter gebruik van Bluetooth en de MX700 niet. Ik heb geen idee wat Bluetooth is, maar zou graag willen weten wat de voor- en nadelen zijn van beide muizen.
Het personeel van Mediamarkt kon me er niet zo heel erg veel over vertellen, behalve de prijs :rolleyes:

Alvast bedankt!

http://www.logitech.com/index.cfm/N...ist&ad=hmf&crid=19&countryid=12&languageid=13

Heb toevallig nu de MX900, hiervoor had ik de 700.
Verschil in muis is er niet, werking is precies hetzelfde.
Enig verschil is dat je met de MX900 op 10 meter van je PC nog met de muis zaken kunt aanwijzen en dat de snellader die erbij zit gelijk dient als Bluetooth HUB om ook andere apparaten aan te kunnen sluiten op je PC die ook Bluetooth hebben. Ik zou maar gewoon de MX700 nemen als je geen Bluetooth intresse hebt.

Hier nog wat Logitech info over wat je met Bluetooth allemaal kunt.
http://www.logitech.com/index.cfm/p...BE/NL,CRID=1844,parentCRID=272,contentID=7237

Bedankt voor je reactie.

Als gebruiker kun je me vast vertellen wel vertellen of je de muis constant naar de ontvanger moet richten of dat het ook ergens kan staan, maar toch net zo goed reageert.

Alvast bedankt.

ik heb zelf de mx700 en daarbij kun je de ontvanger neerzetten waar je maar wilt. Die van mij staat op 2 meter afstand en dat werkt prima.

Ik heb ook de MX700. Maakt niet waar je je muis naartoe richt. Reageren doet ie toch.

Klopt ja, nooit problemen gehad met de 700, stond wel vlakbij, maar hoeft niet precies gericht staan.
Nu met de 900 zal het helemaal niet uitmaken waar hij staat, kan aan de andere kant van de kamer gaan staan en nog steeds dingen doen op mijn PC, maar ja, dan moet ik maar eens een 21" of een beamer aanschaffen :D

Hartelijk dank, ik ga voor de MX900 vooral met het oog op de toekomst en omdat het prijsverschil toch niet zo groot is. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan