Logitech MX700

Status
Niet open voor verdere reacties.

anansie

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2003
Vanaf heden heb ik het vreemde verschijnsel dat ik niet met de scroll knop kan dubbelklikken. Dit lukt pas nadat ik eerst een enkele klik heb gedaan. Dit verschijnsel heb ik alleen direkt na het opstarten. De logitetech software heb ik al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar werkt niet.

Daarmee los ik het verschijnsel nog niet mee op. Na 1 klik op bijvoorbeeld de desktop doet ie het weer goed. Ik wil weten waarom die het niet meteen goed doet.

Ik had hetzelfde maar dan om gewoon te scrollen met het scrollwieltje. Dan moest ik ook eerst een keer klikken. Dit kwam door de drivers van logitech, want met alleen de windows driver werkt het wel. Maar ja om die dubbelklik functie te gebruiken heb je welk die drivers nodig dacht ik

Ik heb zelf een MX700 en heb et ook geprobeerd en et werkt ook niet.

Nu zie ik et nut er verder ook niet van in. Dubbelklikken met de normale knop werkt veel lekkerder.

Waarom et ineens niet meer werkt bij jou, weet ik ook niet.

Geplaatst door Will-Well
Helaas je hoort (ziet) het het lukt niet dus toch een andere knop.

Waar staat dat? Hij/zij zei dit:
Vanaf heden heb ik het vreemde verschijnsel dat ik niet met de scroll knop kan dubbelklikken.

Je kan hieruit opmaken dat hij/zij het wel eens werkend heeft gehad.

Laatst bewerkt:
Ik heb geen nieuwe muis en in het verleden nooit problemen gehad met deze muis. Nu is dit niet echt een probleem, wel irritatant. Maar het gaat er mij om om erachter te komen waardoor het veroorzaakt wordt. Tevens moet ik nu om de dag de driver van logitech opnieuw installeren, omdat om de zoveel tijd alle instellingen weg zijn en deze blijven dan ook helemaal weg.

Geplaatst door anansie
Ik heb geen nieuwe muis en in het verleden nooit problemen gehad met deze muis. Nu is dit niet echt een probleem, wel irritatant. Maar het gaat er mij om om erachter te komen waardoor het veroorzaakt wordt. Tevens moet ik nu om de dag de driver van logitech opnieuw installeren, omdat om de zoveel tijd alle instellingen weg zijn en deze blijven dan ook helemaal weg.

Huh? Maar allememachies, dat is wel heel raar. Heb je geen last van virussen e.d?

De instellingen leg je vast en vervolgens is er geen omkijken meer naar. Dit is dus duidelijk niet te verwijten aan de Logitech-software hoor.

Er is duidelijk wat anders aan de hand. Weet je ook heel zeker dat je de instellingen vastlegt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan