logitech mx900 stroom onderbreking

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcp

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
MIjn logitech mx900 bluetooth muis houdt er op willekeurige momenten spontaan helemaal mee op. De stroom valt uit en de laser valt uit terwijl de batterijen opgeladen zijn. Dat kan een paar uur duren of een dag, opeens is er weer stroom en de laser werkt weer. Het is dus niet het bekende bluetooth probleem dat je even geen verbinding hebt en de cursor hapert.

Het probleem is (toevallig?) ontstaan kort na installatie van service pack 1 voor Vista. Als het daar aan ligt is mijn muis dus wel goed. Weet iemand raad?

ik weet geen oplossing maar dat het aan SP1 van Vista ligt durf ik wel met zekerheid te zeggen want ik ben soortgleijke problemen tegenkomen op het net nadat SP1 geinstalleerd was.

Ik hoop maar dat het inderdaad aan Vista en het service pack ligt, dan ben ik voorlopig gerustgesteld. Maar hoe dat met zekerheid vast te stellen is de vraag.

Als ik erachter kom dat het zo is ga ik de forumbeheerder vragen deze topic over te verplaatsen naar de rubriek "Vista problemen". Die zal er vast wel zijn, LOL.
Ter aanvulling: het probleem geldt voor de muis alleen, niet de hub.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan