logitech quick cam

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wiestje

Gebruiker
Lid geworden
17 aug 2009
Hoi,, ik zit met een klein probleempje met men webcam,, ik kan dus geen gewone webcamsessie starten, ik kan enkel videogesprek starten in msn,, waar kan dat aan liggen?? ik heb hem geprobeert te installeren met de cd-rom maar kan krijg ik altijd een fout, dus heb ik driver gezocht en zo geïnstalleerd en het gaf geen problemen.

Hoi,, ik zit met een klein probleempje met men webcam,, ik kan dus geen gewone webcamsessie starten, ik kan enkel videogesprek starten in msn,, waar kan dat aan liggen?? ik heb hem geprobeert te installeren met de cd-rom maar kan krijg ik altijd een fout, dus heb ik driver gezocht en zo geïnstalleerd en het gaf geen problemen.

Dat ligt niet aan jou webcam, maar dat is een nieuwe update in msn messenger.
Je kunt nu alleen nog maar een videogesprek. Ik heb namelijk hetzelfde.

Vraag me niet waarom, want dat weet ik ook niet.

Ik heb dit gevonden:

Ik had hetzelfde probleem
Na een aantal researches kwam ik op deze link

Wat je doet is:

1: Deinstalleer alleen messenger via normal uninstall
2: Download de 24mb pack @: http://blog.eddsn.com/2010/05/show-...call-in-windows-live-messenger-14-0-8117-416/
3: Wat het doet is een kleine downgrade. Windows Live heeft individuele webcamoptie er in de laatste versie uitgehaald, god mag weten waarom. Ikzelf vind het zeer irritant.
Hoop dat dit helpt :).

bron

Suc6 :thumb:
en laat nog even weten of het is gelukt.

Grt

Rens

Laatst bewerkt:
Zie deze treath, zo krijg je de nederlandse versie terug, en doet de cam het ook weer

Suc6 :thumb:

Grt

Rens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan