Logitech QuikCam Messenger probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Isis89

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2003
Hallo Boris ik las jouw probleem over de quikcam Messenger van Logitech, helaas kan ik je niet helpen maar jouw verhaal bracht mij op een andere probleem
dit is namelijk het volgende: heb ook een Logitech QuikCam Messenger en telkens als ik maar iets in de buurt met iets kom voor de camera slaat het programma vast en daarmee mijn pc, als ik bv even zwaai voor de camera, terwijl ik hem niet aanraak slaat hij al vast, nou dacht ik heeft dit misschien met die bewegingmelder van deze camera te maken???
ik kan in mijn gebruiksaanwijzing niets vinden over die bewegingmelder, maar het moet dezelfde webcam zijn als jou want de naam is hetzelfde.
Ben zeer benieuwd of jij dit probleem ook kent hierbij

Wens je veel succes met de oplossing, spijtig dat logitech geen duidelijkheid aan je kan geven

groetjes

aantal beeldjes

ik had hetzelfde doch andere cam,zet het aantal beeldjes per seconde iets lager of op auto instellingen
suc6

Re: aantal beeldjes

Geplaatst door doe-dit-dan
ik had hetzelfde doch andere cam,zet het aantal beeldjes per seconde iets lager of op auto instellingen
suc6

Dit ga ik zeker proberen, je hoort nog van me of het probleem nu opgelost is, ben zeer benieuwd
Hartelijk dank voor je advies

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan