Logitech toetsenbord type k400 icm LG 47LM860V LED tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Ik heb voor mijn onlangs aangeschafte LG tv een wireless Logitech toetsenbord incl. mousepad type k400 aangeschaft maar krijg deze niet compleet werkend.
het probleem zit hem in de toetsenbordindeling. De letters komen wel overeen maar de speciale leestekend niet. Ook krijg ik het mousepad niet werkend.
Heeft iemand al meer ervaring met dit type toetsenbord en mogelijk de oplossing voor bovestaand probleem?
Hët betreft overigens niet de leestekens die achter de cijfertoetsen zitten want die untioneren wel juist. Het betreft puur de funtietoetsen voor =-?/ wàar een verdraaiing in zit.

Bij voorbaat dank voor uw adviezen / tips !!

Gr. Mark

is het? gelijk aan een= ?

Zo ja: druk eenmalig ctrl+shift tegelijk in.

Hallo K1pje,

Hetgeen jij adviseert heb ik ook al geprobeert maar dat werkt in dit geval niet. Ik heb ook al diverse andere toetscombinaties geprobeert zoals ctrl icm alt enzo maar dat blijkt ook niet de oplossing.
Nee, het lijkt er op dat het toetsenbord niet geschikt is voor mijn tv en dat ik op zoek moet naar een ander (merk) toetsenbord. Heb ook al het merk Rapoo gezien. Zij maken ook compacte toetsenborden.
Het mousepad van mijn Logitech K400 toetsenbord werkt overigens ook nog steeds niet.

Ik houdt je op de hoogte !!

I.i.g. bedankt voor je reactie / tip !!

Mvrgr. Mark

Laatst bewerkt:
Ik wil even melden dat ik mijn Logitech K400 toestenbord omgeruild heb voor een Rapoo type 9060 incl. optical muis.
Dit toetsenbord en ook de muis werken voortreffelijk en zijn ook nog eens mooi uitgevoerd. Zo heeft het toetsenboord aan de onderzijde een rvs behuizing en typt het erg fijn. Ook de muis werkt zeer direct. Ik wil iedereen wel adviseren om de usb Nano receiver (de ontvanger welke in de usb poort van het tv toestel gestoken moet worden) te verlengen middels een usb verlengkabel zodat deze voor het tv toestel komt te liggen. Door het tv scherm kan nl. een storingssignaal afgegeven worden welke het bereik behoorlijk kan beïnvloeden. Zo bereikte het bij mij in eerste instantie zonder verlengkabel een reikwijdte van 1 á 2 meter terwijl mbv een verlengkabel de reikwijdte ruim 10 meter werd.

Gr. Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan