logitech toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

masterprut

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 dec 2002
hi.

ik heb een logitech toetsenbord [internet navigator] waarvan de shift-toets van aan het flippen is. hier een voorbeeld wanneer ik 1 keer op shift druk;

hfq

heeeel wazig. ik heb de drivers gedownload die op de site van www.logitech.com staan.

wie-o-wie kan mij helpen. ik word er helemaal geflipt van :confused:

Hoi, Ik heb ook zo'n ding maar heb je met of zonder draad ?

Je kunt even proberen om de driver opnieuw te installeren (eerst de oude wissen).
En anders geen probleem er zit 5 jaar garantie op.

Blaas toetsenbord goed schoon. Je kan de toets er ook afhalen. Wellicht dat er een pluk stof onderzit.

Groetjes,
Bennie

onder allebei de shift toetsen -vraagteken-
zal het proberen :)

De SHIFT-toetsen kunnen ingesteld worden als PLAK-toetsen. Waarschijnlijk is dit bij jou (onbedoeld) gebeurd. Ik moet nog even nakijken hoe dit werkt misschien nog iemand anders ????????

heb je taal van je toetsenbord goed ingesteld in windows ?. Want ik had ook allemaal vage dingen toen ik Win2k UK had...had ik chinees toetsenbord :p

Geplaatst door Will-Well
De SHIFT-toetsen kunnen ingesteld worden als PLAK-toetsen. Waarschijnlijk is dit bij jou (onbedoeld) gebeurd. Ik moet nog even nakijken hoe dit werkt misschien nog iemand anders ????????

alles uitgezet maar ze zijn allebei nog steeds aan het flippen...

Geplaatst door _CompuFreaky_
heb je taal van je toetsenbord goed ingesteld in windows ?. Want ik had ook allemaal vage dingen toen ik Win2k UK had...had ik chinees toetsenbord :p

watte -vraagteken-

dus jij had de instelling op uk staan maar je kreeg chinees -vraagteken-

hij staat bij mij op is international. en heb het al een geprobeerd met us

maar toch bedankt. als jullie nog andere ideeen krijgen, ik houd me aanbevolen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan