Logitech Webcam Quik Messenger

• Onderwerp starter Onderwerp starter ogur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ogur

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2006
ik heb een logitech webcam messenger gekocht en als ik hem opstart dan zegt die tegen mij dat ik de webcam al met een andere programma gebruik maar hij zegt niet welke programma terwijl ik dat niet eens doe hoe kan ik dit oplossen

Kijken even bij je taakbeheer, werkbalk rechter muisklik taakbeheer of CTRL+ALT+DELETE. Ga naar Processen en zoek QUICKMES.exe of LogiQuMes.exe of iets anders in die richting... vast iets van logitech of iets met cam moet bij de .exe staan
beëindig de taak. En probeer het dan.

staat er niet eens in ik heb hem wel geinstalleerd en hij word wel opgestart met de computer

deinstalleer restart installeer weer opnieuw

welk programma start je dan op? als die zegt dat de cam in gebruik is?

als ik logitech quickcam wilt opstarten dan zegt die:camera wordt door een andere toepassing gebruikt de toepassing die de camera gebruikt.stopzetten en dan op de knop opnieuws verbinden drukken.

maar hij zegt niet welke toepassing mijn webcam gebruikt zodat ik hem moet sluiten

heb je de handleiding eral bijgepakt? :P Ik weet niet wat het is:( Misschien is het msn... zou zeggen sluit alle applicatie's af en kijken wat hij dan doet.

ik hebb echt gedaab hoe het moet hoor eerst de programma installeren en dan de gevraagde usb kabel erin gedaan

heb je prodramma's op je schijf staan die automatisch mee opstarten?.. zo ja, sluit deze eerst allemaal af.
probeer dan je msn (of waar je de cam ook wil voor gebruiken) op, en ga naar de camera-instellingen. kijk of ie zo wel werkt...

franco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan