logitech webcam V-UAS14 werkt niet op windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.

basnahuis

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2013
hallo,

ik heb een webcam van logitech V-UAS14, maar als ik hem in de pc doe dan herkent die hem wel, alleen hij zegt geen stuurprogramma, toen ben ik gaan kijken op internet op de site van logitech maar hun hebben ook niet de software voor windows 7 hebben jullie een oplossing of heeft iemand het zelfde probleem?

gr bas

Laatst bewerkt:
:( Ben zelf ook ingetrapt ( die kwam ik zomaar tegen ! ) en wist ik zelf ook niet dat achter downloadlink driver detective verschuilt zich :confused: maar jah oke die krijg je toch als je iets zoekt vaker en onverwacht toch ??

en weer kwam ik tegen een link kijk even ( dat is nu wel wat voor je V UAS 14 cam. ! ) -->>http://www.solvusoft.com/nl/update/stuurprogramma's/webcam/logitech/quickcam/messenger/v-uas14/ of dat zal helpen ? en of die juiste driver is ??
er staat bij dat het een update is maar ik ga kijken bedankt!:thumb:

:( Ben zelf ook ingetrapt ( die kwam ik zomaar tegen ! ) en wist ik zelf ook niet dat achter downloadlink driver detective verschuilt zich :confused: maar jah oke die krijg je toch als je iets zoekt vaker en onverwacht toch ??

en weer kwam ik tegen een link kijk even ( dat is nu wel wat voor je V UAS 14 cam. ! ) -->>http://www.solvusoft.com/nl/update/stuurprogramma's/webcam/logitech/quickcam/messenger/v-uas14/ of dat zal helpen ? en of die juiste driver is ??

helaas dit is weer zo'n driver doc, heb je dus niks aan!

Je zou de Vista drivers kunnen proberen: link
Downloaden (niet Uitvoeren maar Opslaan kiezen).
Dan bladeren naar de map waar je het het hebt opgeslagen, rechtsklikken op qc848nld.exe , Eigenschappen kiezen, naar tabblad Compatibiliteit en dan aanvinken "Dit programma uitvoeren in compatibiliteitsmodus voor: " en dan in het menu eronder kiezen voor Windows Vista.

Tijs.

er zijn geen drivers voor win 7 beschikbaar ik heb namelijk even contact gehad met logitech zelf en hun zeggen dat je maar een andere cam moet kopen of een ander bestuuringssyteem
ik vind het wel raar maar jah

a. Die webcam heb ik toevallig ook, en die is echt OUD. Ik kan me dus wel voorstellen dat Logitech daar NU geen tijd meer in stopt (voor drivers etc.), na vele jaren van support.
b. Mijn tip met de Vista drivers nog geprobeerd?

Tijs.

a. Die webcam heb ik toevallig ook, en die is echt OUD. Ik kan me dus wel voorstellen dat Logitech daar NU geen tijd meer in stopt (voor drivers etc.), na vele jaren van support.
b. Mijn tip met de Vista drivers nog geprobeerd?

Tijs.

ja heb ik geprobeerd werkt ook niet, bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan