logitech x-530 5.1 speakerset hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Telefoonoplader

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2010
hey

ik heb een logitech X-530 5.1 speakerset maar de rechts achter en rechts links speakers en de middelste geven geen geluid. De rechts en links voor en de bass doen het wel. weet iemand of ik dit met een geluidkaart kan oplossen zo ja welke en hoe duur zij ze?

alvast bedankt :D

Laatst bewerkt:
Als hij is aangesloten op een geluidskaart(kan ook onboard zijn). dan moet deze kart wel 5.1 ondersteuen en het moet ingeschakkeld zijn. Dit laatste denk ik dat het geval is.

x-530

Ik zit met hetzelfde probleem. Hoe kan ik zien of mijn moederbord 5.1 ondersteund?

ik was er net ook mee bezig geweest maar als je het realtek config schermpje tevoorschijn haalt (als je die van realtek hebt teminste) moet je daar eventjes de configuratie van de luidsprekers opzoeken waar je onder andere een test kan doen en kan instellen hoeveel speakers je hebt en als het goed is staat er ook ergens luidspreker vullen en dan heb je overal wel geluid uit( achter nog steeds zachtjes maar dat zoek ik ook nog uit en ik heb hier ook nog een vraag lopen waarom het geluid dan zo raar is).

ik heb het gevonden bij geluid en dan bij configureren daar kan ik 5.1 testen en dan op ok drukken dat werkt ik krijg nu overal geluid maar nu heb ik weer een probleem

als ik een mp3 of film afspeel of op youtube ofzo komt er alleen weer bij de voorste 2 en de subwoover geluid is er ergens iets waarmee ik mp3's of avi's om kan zetten in 5.1 of dolby digital ofzoiets?

bedankt.;)

logitech x530

dag telefoonoplader ik heb pas een logitech x530 gekocht.
ik herken precies het zelfde probleem.
alleeb heb ik ook geen oplossing :(

Het is niet de bedoeling een vraag te stellen in iemand anders zijn topic. Graag even een nieuwe vraag stellen met je probleem.
Tevens is het topic al van begin vorig jaar. Om die reden zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan