Logitech X-530 ontvangt piraten!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nipponsei

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 apr 2008
hallo mensen,

ik heb een raar probleem met 1 van mijn pc's.. nou eigelijk meer de geluidsset ervan.

probleem 1: op willekeurige momenten geeft mijn set een harde knal. alsof hij een hele zware bas toon doorgestuurd krijgt. ik ben steeds bang dat mijn box is ontploft xD

probleem 2: als ik de set aan heb staan maar de volume knop helemaal uit gedraait dan hoor ik mensen praten. hoe zachter mijn volume hoe duidelijker ik het hoor. dus als ik de volume knop uit zet hoor ik vrij duidelijk een piraten achtige zender.

zou dit kunnen komen doordat er op het zelfde bureau als de pc een draadloze telefoonset staat?

mvg mij.

ik heb precies hetzelfde setje en precies dezelfde problemen.
Ik heb al wel eens jou problemen uitgezocht. Die ' knal' die je hoort heb ik alleen tijdens het opstarten en afsluiten als de stroom eraf gaat. (ik heb een speciale stekkerdoos die alle stroom van alle apparatuur afhaald zodra de pc uit staat) Ik weet niet of je daar iets aan kan doen..

Die stemmen die je hoort definieer ik als radio uit andere landen.. Ik heb al keer duits gehad maar ook wel eens russisch en chinees (of iets in die richting) Dit komt omdat de kabels niet goed geisoleerd zijn omdat het setje goedkoop was voor een 5.1 setje. Het verschil is wel dat ik de speakers (bijna) helemaal open moet zetten en het geluid vand de pc uit. Enige wat je kan doen om het te fixen is een muziekje aanzetten of alle kabels isoleren met aluminiumfolie (dacht dat dat werkte:p)

heb wat gevonden op google... moet dus geld terug vragen en bijleggen voor een x-540 die niet schijnt te ploppen...

lekker is dat... ik vind dit geen nette afhandeling van logitech. :mad:

iemand verstand van bekabeling? hoe kan ik de kabels isoleren zodat ik geen rare ploppen en radio's meer hoor? :p

vind het geen slechte afhandeling van logitech.. ze leveren een leuk en goed setje (als de muziek aan staat.. ;)) voor weinig geld. Als de prijs omlaag gaat kan je verwachten dat de kwaliteit ook minder wordt.

de prijs lag bij mij anders vrij hoog.... voor 20 euro meer had ik de G51 kunnen hebben maar helaas zat dat in die periode niet in mijn budget...

ik heb geloof ik 120 euro betaald ervoor maar toen waren 5.1 setje nog heel duur.. Een ander setje zat toen ook niet in mijn budget!

heb wat gevonden op google... moet dus geld terug vragen en bijleggen voor een x-540 die niet schijnt te ploppen...

iemand verstand van bekabeling? hoe kan ik de kabels isoleren zodat ik geen rare ploppen en radio's meer hoor? :p

weet je trouwens of je ook nog je geld terug ken vragen als je hem al 6 en halve maand hebt(sinds 13-09-08)? want ik neem aan dat dit gewoon een fout van logitech is.
Ik hoor trouwens ook een soort van radio namelijk als ik me volumeknop of helemaal uit draai of helemaal open.
Ik had hem trouwens bij de mediamarkt voor 69.99.

Laatst bewerkt:
ik weet niet hoe dat zit met garantie maar volgens mij kun je wel je geld terug vragen.

maar hoe zit dat met de prijzen? iedereen heeft hem ergens anders voor een andere prijs gekocht. krijg ik dan de huidige waarde of wat ik er voor betaald heb?

ik wil toch dat aluminiumfolie proberen :P

ik weet niet zeker of dat aluminium folie werkt. Moet je even nazoeken op internet hoe je audiokabels het beste kunt isoleren.

Ik heb hem ongeveer 2 jaar geleden gekocht bij de mediamarkt voor ik dacht 120 euro.. Ik kan met deze problemen geen moeite hebben. ik vind qua geluidskwaliteit het een :thumb: setje.. als ik beter wil moet ik er maar meer geld voor neerleggen!

ik voor nog geen 80 euro bij een winkel bij ons in de buurt. nog geen jaar geleden.

maar ik had voor die prijs de 540 kunnen kopen die niet plopt in een webwinkel waar een kameraad van mij werkt. en voor 100 euro de G51...

wel balen maar het is niet anders. ik denk dat ik bij logitech moet zijn voor zon refund?

weet ik ook niet, ik zou ten eerste terug gaan naar de winkel! Maar ik denk dat er max 12 maandeng garantie op zit dus als je hem een jaar geleden hebt gekocht weet ik niet of het nog kan! + je moet de bon nog hebben..

ik heb 3 jaar garantie.

maar volgens die winkel waar ik het gekocht heb kan ik beter direct met logitech contact opnemen als er problemen zijn.

ik heb 3 jaar garantie.

maar volgens die winkel waar ik het gekocht heb kan ik beter direct met logitech contact opnemen als er problemen zijn.

zodat hun het aankoopbedrag niet terug hoeven te betalen ja.. kzou naar de winkel gaan en vertellen wat je wilt.. gaan ze waarschijnlijk heel moeilijk doen maar als je maar lang genoeg zeurt zal het werken! Hun kunnen toch ook contact met logitech opnemen. Volgens mij is in het nederlands recht opgenomen dat de winkel verantwoordelijk is voor de producten die zij verkoopt.. Als er een klant terugkomt met een product moeten zij het aankoopbedrag terugbetalen (of ruilen) en dan naar logitech gaan dat ze een ondeugelijk product hebben geleverd.

nou word het helemaal mooi. ik heb dus van logitech meegekregen dat ik een refund moet aanvragen en dan bijv de x-540 halen die niet schijnt te ploppen.

na wat onderzoek blijkt de x-540 dus WEL te ploppen alleen wat minder vaak .

wat logitech dus eigelijk zegt is: ga je geld maar terug vragen en kijk of je er iets anders leuks van kan kopen..

nou word het helemaal mooi. ik heb dus van logitech meegekregen dat ik een refund moet aanvragen en dan bijv de x-540 halen die niet schijnt te ploppen.

na wat onderzoek blijkt de x-540 dus WEL te ploppen alleen wat minder vaak .

wat logitech dus eigelijk zegt is: ga je geld maar terug vragen en kijk of je er iets anders leuks van kan kopen..

Ik snap het probleem niet? je krijgt gewoon je geld terug, het setje word bij je opgehaald en verder kan je zelf gewoon een nieuw setje kopen.

hoi

het probleem is dat mijn vader het setje van iemand heeft gekregen
dus ik moet er maar mee leren leven:D

groetjes sb

Misschien is het goedkoper om de x-540 te halen. Want die heb ik ook en ik heb daar geen last.(zie mijn vraag) En de x-540 is maar 80 euro bij gistron. Je weet nooit wat er allemaal aan de kabels moet gebeuren en je weet niet zeker of het niet terug komt. Mvg Diederik Eenschooten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan