logitech x-530 problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin10

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Berichten
344
ik heb 2 week geleden nieuwe boxen gekocht maar ik ben er niet echt tevreden over
het geluid is wel goed maar er komen van die plopjes uit de boxen of een klein knalltje zo hoort het ik las ergens dat dat verschil is met de spanning ofzoiets maar dat weet ik ook niet zeker.
en ik ontvang duitse radio:confused::confused:
ik dacht ook al van ? toen ik het mezelf hoorde zeggen maar als ik de boxen niet aansluit op de pc en alleen de stekker in het stopcontact heb zitten dan oor ik de radio het is niet hard maar toch het zit erin:confused:

heeft een van jullie daar ook problemen mee of weet iemand hoe ik dit kan oplossen

en zijn die x-540 beter? dat ze dan niet van die plopjes hebben of radio ontvangen

greetz,
kevin10
 
De Logitech X-530 boxen zijn niet zo heel goede boxen. Ik heb ze zelf ook en ik ontvang ook wel eens duitse/chinese/russische radio.. :p. Zodra u uw speakers hoger draait zal dit verdwijnen. Ik heb w el eens ergens gelezen dat je dit ontvangt omdatde ''bescherming'' van de bekabeling in de speakers niet goed is waardoor hij dit ontvangt. Dit ploppen/knalletjes hebben mijn speakers ook, waarom? geen idee maar het zal inderdaad wel spanningsverschil zijn. Houdt uw vinger maar eens op de 3.5mm jack (bij alle boxen volgens mij). Ik hoop niet dat u er veel geld aan besteed heeft want dat zijn ze echt niet waard. Verder hoef ik niet beter omdat me ouders nu al zeuren over de bass uit de sub.. :p

Conclusie, het is een low-budget setje maar werkt prima, geluid is goed. Heeft alleen zijn mankementen, ik ben er tevreden over, precies wat ik zocht!!! :D

genoeg info? mvg phantom
 
ja bedankt dan weet ik teminste dat het niet aan mijn boxen ligt maar dat het met alle boxen van dat type zo is:p
en hebben die x540 ook dat probleem?
 
dat weet ik niet, ik heb even kort gezocht op google. Volgens mij niet, maar X-540 is toch veel duurder (of ondertussen niet meer?)
 
ik heb voor die x530 70 euro betaalt en die x540 kan ik krijgen voor 85 euro dus zoveel duurder is die niet:p

bedankt voor de hulp:):thumb:

greetz,
kevin10
 
mijn keuze zou dan wel voor die X-540 gaan, ookal heb ik zelf X-530!
Volgens mij zijn dat wel betere boxen en voor 15 euro zou ik het zeker niet laten! Veel plezier!
 
....

Heeyy ik heb vanaf gisteren de "Logtech x530" goed kwaliteit mooie bass enzo maar.
3 van die kleine boxjes doen 't niet :S m'n neef zegt dat ie dat ook had en je ff moet rommelen XD ,,
maar kan iemand my helpen of heeft iemand dat probleem ook gehad?? :p

alvast bedankt :love:
 
Als het goed is kun je bij de instellingen van je boxen de 2.0 naar 5.1 zetten want dat zal waarschijnlijk het probleem zijn dat die op 2.0 staat:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan