Logitech Z-5500 kapot/opgeblazen of gewoon verkeerd ingesteld?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaxor

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
34
Hoi mensen,

Ik heb een Logitech z-5500 boxenset, maar deze spelen sinds een poosje niet meer zoals het hoort. Ik heb het idee dat het geluid vervormd, het klinkt anders dan voorheen.

Nadat ik mijn bureau heb verplaatst en computer en alles opnieuw aan heb gesloten deed hij het nog goed, maar later deze week kreeg ik vervomd geluid. Ook als ik mijn oor dicht bij de boxen hou hoor ik een suizend/fluitend geluid. Is er iets wat ik hieraan kan doen?

Met vriendelijk groet,

Spaxor
 
Volumeregeling van de speakers in windows niet te hoog?

Waarmee regel je het normaal, met die op de boxen of in windows?

Is de jack en de ingang ervoor corrosie vrij?

Paar keer uit en inpluggen kan helpen.
 
Hoi lange pier,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb al een paar keer geprobeerd de stekkertjes opnieuw in te pluggen, dit help echter niets. Ook als ik de stekkertjes eruit laat blijft het suizen. Alleen als ik de geluidsset uit zet doet hij het niet.

Verder valt me op dat de boxen de ene keer wel kraken en de andere keer niet als ik iets afspeel. Dit terwijl het hetzelfde nummer is dat ik speel.
 
Laatst bewerkt:
Misschien een aarde probleem. Gebruik je nu een ander stopcontact / geaard of ongeaard? Kun je 'm nog aansluiten volgens de oude situatie? Liggen er voedingen of adapters dicht bij je bedrading die er eerst niet lagen?
 
Ik heb de oude situatie nagebootst, geen verschil. Wat een geaard stopcontact betreft, de voeding van de geluidsset heeft geen aarde en er zit een platte stekker aan dus ik denk niet dat deze geaard is.

Na wat zoeken op het internet gister kwam ik een forum tegen dat het erover had dat het control panel waarmee je de geluidsset bedient het probleem kan zijn. Schijnt een probleem te zijn dat vaker voorkomt met deze geluidsset, verder werd er gezegd dat deze control panels niet los worden verkocht. :/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan