Logitech z-5500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos18

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Hallo allemaal,

Ik zit een beetje met een probleem. Ik heb al op meerdere sites gezocht maar ik kom er niet helemaal uit. 2 weken terug heb ik de z-5500 aangeschaft en die wou ik aansluiten op mijn Samsung R510. Werkt allemaal leuk met een externe geluidskaart. Alleen ik kijk nogal wat films op mijn laptop en nu heb ik gegrepen dat ik niet vol gebruik maakt van het surround geluid. Ik heb namelijk de tulp stekkers gebruik ( 6 ch direct ). Nu wil ik het digitale geluid met behulp van een Coax naar jack aansluiting. Ik heb al op meerdere sites gekeken en het zou moeten kunnen als mijn groene uitgang de jack uitgang digitaal uitzend. Ik heb alleen niet echt kunnen vinden wat voor geluidskaart ik nu heb en/of ik die uitgang wel digitaal uitzend.

Misschien dat iemand hier mij kan helpen ?

Mvg , Bas

Er zit een Realtek HD Audio chip in en er is tevenns een HDMI aansluitng aanwezig, dus....

Zijn er hdmi naar coax kabels te koop dan ? En zal het geluid dan digitaal zijn. Beetje zonde om zo een kabel te kopen aangezien de hdmi nou niet echt goedkoop zijn.

alvast bedankt.

Zijn er hdmi naar coax kabels te koop dan ? En zal het geluid dan digitaal zijn. Beetje zonde om zo een kabel te kopen aangezien de hdmi nou niet echt goedkoop zijn.

alvast bedankt.

Nou, de prijzen van HDMI kabels vallen best wel mee hoor....

Ooo ok. Bestaan er kabels die aan de ene kant coax hebben en de andere kan Hdmi of kan dit niet ? Want ik zoek een beetje op internet maar ik kan het niet echt vinden. Of anders Hdmi naar de optical aansluiting op de Z-5500.

ik weet dat de media markt die heeft bij ons zag ik ze n keer liggen teon ik voro netwerk kabels zocht (roermond) dus msschien daar es kijke

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan