Logitech Z4 speaker repareren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

AsusUser

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 dec 2010
hoi, ik heb al een 2 jaar lang een logitech z4 en ik ben er zeer tevreden over
alleen heb ik sinds kort een probleem, er zit een scheur in de kabel, en maakt de speaker geen contact meer, ik heb al geprobeerd met een stukje tape het te repareren maar dat gaat niet echt, omdat ik niet weet hoe je de speaker moet demonteren, is mijn vraag of iemand ervaring heeft met dit speakersetje, want ik vind het een zo goede set, dat ik hem wil houden, maar met 1 speaker komt er niet het beste geluid uit, of zou ik ergens anders misschien een losse z4 speaker kunnen krijgen ?, of een ander losse speaker met een tulp aansluiting?

Misschien dat je eens contact kan opnemen met logitech zelf en horen ofdat ze dat apart kunnen leveren?

al gedaan, ze zeggen dat het systeem niet meer verkocht word, omdat het natuurlijk ouder is, maar misschien ergens anders, of anders gewoon een andere speaker van een goed merk
die een tulp aansluiting heeft, die kan ik nergens los vinden namelijk

als je een andere speaker van een andere serie er gaat op aansluiten ga wel met een geluidsverschil zitten tussen de 2 speakers veronderstel ik. misschien ergens 2de hands de volledige set dat je kan kopen maar 1 speaker apart.. zonde van hem weg te doen weet ik, heb die set zelf ook en is echt goed!

Gerepareerd, achter een soort van plaatje eraf halen, daar zitten de schroefen, even draadjes desolderen, en nieuw draadje erop werkt weer perfect

|STATUS OPGELOST!|

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan