Logitech Z906 Speaker positie

Status
Niet open voor verdere reacties.

PersianBoyShayan

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2013
Hallo!

Ik ben van plan om een Logitech Z906 te kopen z.s.m.
Alleen de speaker positie in mijn kamer is een probleem denk ik.. want ik wil mijn PC en TV er op aangesloten te hebben en nog mooi geluid hebben. Maar ik kan zo niet 1.2.3 zien waar ik de speakers moet plaatsen. Subwoofer komt onder de bureau dat weet ik wel, het gaat dus echt om de 5 speakers.

ik heb een foto van mijn kamer: http://i39.tinypic.com/15po11t.jpg[/IMG]

Kunnen jullie zien waar ik ze ongeveer kan plaatsen? ik heb aan beide kanten van de kamer vensterbanken maar de rechter vensterbank is een beetje te ver van waar ik achter mijn PC zit.

ik kijk heel weinig tv dus op de PC moet het geluid het beste zijn.

Bedankt voor het helpen :)

EDIT: spelling

Laatst bewerkt:
Ik zou:
Linksvoor links naast beeldscherm PC
Rechtsvoor rechts naast tv
Center rechts naast beeldscherm PC
Links achter op vensterbank achter links
Rechts achter op vensterbank achter rechts
En dan met balans regeling de boel afstellen dat geluid achter PC goed is.

Dat lijkt mij ook wel mooi, maar is mijn kamer wel geschikt voor een 5.1 geluidsysteem? ik heb altijd een 2.1tje gehad zoals je dat ziet op de foto.
ik weet niet of het goed gaat klinken aangezien ik een speakers helemaal op de rechter vensterbank moet gaan plaatsen wat 3.5m tot 4.0m afstand heeft.

maargoed bedankt voor u reactie

Elk kamer is 5.1 geschikt. :)
En bij surround is juist grote afstand fijn om de ruimte (in geluid) te creëren.

Bedankt BikerBill64, het idee om een 5.1 set in mijn kamer te plaatsen heeft mij op hoofdpijn gebracht. Het beste lijkt mij dat ik de set eerst moet kopen en dan kijken wat het beste is.

Iemand nog suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan