Logitechtoets doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
785
Hoi,
k'heb zonet het Logitech Media Keybord geinstalleerd waarvan alles prima werkt op één ding na,bij de in te stellen sneltoetsen als bv. HOME en SEARCH geef ik de google URL in en toch komt bij het klikken op de toets niets te voorschijn,heb al diverse URL's geprobeerd doch zonder resultaat.
Internet staat aan en de URL's zijn correct en ik volg de aanwijzingen van Logitech
Neem ik daarentegen bvb. een te openen map voor die toets lukt het wel,het lijkt dat de toets gewoon niet op het net geraakt ??

Anybody ?

(Of kan het iets te maken hebben door het feit dat ik Firefox heb als standaard ??)
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Heb je het dan al met internet exploder zelf geprobeerd ?

Modag
 
hallo,
yep nu met IE als standard gaat het ook niet ? ?:eek:

Zeer spijtig want voor die paar xtra nettoetsen had ik'em eigelijk uitgekozen daar m'n oude key aan vervanging toe was
 
Laatst bewerkt:
heb je de softwaren geinstaleerd ?
heb je ook de mode gekozen ?
die mode toets staat bij f4 en f5 van boven
 
.

Hierbij een screenshot zoals ik het doe.

Wat is dat met de mode ??? graag wat meer uitleg daarover aub





Intussen geprobeerd met Mode (verbeterde of standaard toetsen) en alles blijft hetzelfde,ook als ik bvb de lege F9,F10.....instel om een website te laten openen lukt dat in niet,in geen één Mode

:confused:
 

Bijlagen

  • screenshotlogismall.jpg
    screenshotlogismall.jpg
    41,4 KB · Weergaven: 33
Laatst bewerkt:
van boven zie je die toets er staat mode F op als je die in drukt kan je over schakelen tussen geprogrameerde en standaard functies van de F toetsen F1 F2 en zo verder.
ik heb het zelfde keybord trouwens :p
 
Nope...lukt niet Virtuosa ,in géén mode,als ik op de (vergrootglas/search) toets druk verschijnt wel wat ik heb ingegeven als titel (zie screenshot),dus "zoekmachiene GOOGLE" doch daarna gebeurt er totaal niets meer,ook niet na minuten.........raar toch,de toets zelf doet het dus wel en de titel ook,enkel naar die webpagina gaan schijnt fout te lopen ergens ...

:8-0:
 
:thumb:
Euforie alom....voor effe... want nu heb ik het aan de praat gekregen in de IE, dus dat is al iets,helaas is mijn standaard de Firefox,hoe zit dat daar dan mee ? ?
 
op die afbeelding in het 3de rijtje zie ook ook dat je een programma kan starten ipv een webpagina te openen. als je die kiest en je kiest dan voor firefox.exe om die te openen, dan zou volgens mij het trucje ook moeten lukken met firefox
 
Intussen door alles te proberen ben ik erachter gekomen dat het enkel perfect werkt met de IE, ook als je FF start vanaf het keybord,helaas.......:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan