logmein.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

sierras

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2001
hallo weet iemand hoe dit remote programma werkt en wat ik in moet stellen om in een andere pc te komen.dit afstandsbediening programma werkt wel schijnbaar van vista naar xp ,ik wil dus vanaf thuis naar de zaak inloggen wie weet hoe dit werkt.

gr sierras

LogMeIn is leuk, wel gevaarlijk...

Je kan beter RemoteAdmin, Remote Desktop (van windows zelf) of RealVNC gebruiken.:thumb:

remote

even het volgende,
ik gebruikte hiervoor real vnc prima programma totdat windows vista uitkwam en toen was het tot de laatste versie toe over want het inloggen op de andere pc -oftewel van vista naar xp dan blijft het programma ''hangen'' oftewel gaat niet verder en dan verbreekt hij de verbinding.
niemand heeft mij hier nog mee kunnen helpen om ervan af te komen.
van xp naar xp is wel goed ,maar daar heb ik nu niets aan.
by the way hoe reageert dat eerste programma op vista >naar xp remote admin,en hoe en waar moet ik dat downloaden of instellen?
en wat is gevaarlijk aan logmein.com.
ik hoor wel van je,

gr sierras

remote

hallo you web solution,

er zijn gratis versies voor remote programma's maar dat gold dacht ik nog niet voor remoteadmin,das jammer ik zal nog even moeten puzzelen,maar bedankt zover.

gr sierras

hallo you web solution,

er zijn gratis versies voor remote programma's maar dat gold dacht ik nog niet voor remoteadmin,das jammer ik zal nog even moeten puzzelen,maar bedankt zover.

gr sierras

Hallo Sierras,

Ik weet niet of dit met Vista werkt, maar ik werk met de gratis versie van logmein (logmein free), werkt voor mij prima, het heeft uiteraard beperkingen (je kunt geen bestanden naar je eigen pc overzetten, maar ik kan beeld, muis en toestsenbord er goed mee overnemen, beeldkwaliteit is ook goed, weinig vertraging (vind ik), een handleiding in nederlands vind je op http://www.netwijs.nl/downloads.htm Hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes eger

Laatst bewerkt:
logmein

hallo eger,

logmein geinstalleerdop xp inloggen doe ik met vista naar xp en mer dat het goed werkt en voldoende gebruikersnamen wn ww dus ik geloof er wel in.

gr sierras

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan